Ga naar inhoud

Het delen van een ADSL-verbinding over een netwerk in Win XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo experts out there, Ik heb twee computers via een coax-netwerk aan elkaar geknoopt onder Windows XP en dit werkt. Ik heb ook een ADSL-verbinding via HCCNet en deze heb ik gedeeld. Dit werkt, Messenger logt in, ik kan surfen, dus tot dusver geen probleem. Maar alles is vreselijk traag terwijl bijv. Gamespy om de haverklap vastloopt. Ik heb zo'n donklerbruin vermoeden dat zonealarm Pro de zaak zit te saboteren. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik Zonealarm in moet stellen op zowel de server als de client?
Link naar reactie
[quote:3b1872fb3f="Martijn Verstappen"]zijn hier idd meerdere op C!T met hetzelfde probleem. een mogelijke oplossing daaruit is de firewall upgraden naar de nieuwste versie met de ingebouwde upgrade functie.[/quote:3b1872fb3f] Heb reeds alle updates erop staan maar dat haalde dus niks uit. Hen ondertussen ook Wingate en Winroute geprobeerd maar dat is ook knudde. Wingate wil ICS uitgeschakeld hebben op de client maar dat staat volgens mij niet aan. En Winroute kan mijn ADSL verbinding niet beheren, zegt ie, omdat ik daar geen recht toe zou hebben. Ik ben ingelogd als Administrator. Dus nog steeds geen succes :evil:
Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...