Ga naar inhoud

meerdere vragen??


anoniem

Aanbevolen berichten

vraag [1],als ik verbinding heb met het internet word hij na ongeveer 10 min,automatisch afgesloten,weet iemand waar dat door komt. vraag[2],wat betekend het dat als ik op een site kom er soms bij de cursor een soort stopverbodje bijhangd. vraag[3]ik krijg als ik verbinding probeer te maken. een melding in beeld of ik dat wil doen via de host of de client computer,heeft dit met een netwerk te maken,,graag raad,,en hoe krijg ik dit weg. alvast bedankt....vedion.
Link naar reactie
[quote:5991fcdede]vraag[2],wat betekend het dat als ik op een site kom er soms bij de cursor een soort stopverbodje bijhangd. [/quote:5991fcdede] Misschien heeft dit te maken met de internet restricties. Deze zijn te vinden bij [i:5991fcdede]extra, opties, [/i:5991fcdede]tabbladen [i:5991fcdede]privacy[/i:5991fcdede] en [i:5991fcdede]beveiliging.[/i:5991fcdede]
Link naar reactie
vraag[3]ik krijg als ik verbinding probeer te maken. een melding in beeld of ik dat wil doen via de host of de client computer,heeft dit met een netwerk te maken,,graag raad,,en hoe krijg ik dit weg. alvast bedankt....vedion.[/quote] Dit heeft m.i. inderdaad met een netwerkinstellinig te maken, kijk eens bij de eigenschappen van je netwerkomgeving of hier iets geinstalleerd is? Heb je een netwerkkaart geinstalleerd?
Link naar reactie
[quote:92eeb658f2="vedion42"]vraag[2],wat betekend het dat als ik op een site kom er soms bij de cursor een soort stopverbodje bijhangd.[/quote:92eeb658f2] Btw: dat stopbordje betekend dat je aan het offline surfen bent en de link waar je overheen gaat niet in je offline bestanden staat, dus als dat er staat heb je geen verbinding :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...