Ga naar inhoud

dubbel isdn lijn, 128k? hoe en wat?


Aanbevolen berichten

ik werk momenteel dus met isdn, omdat ik verder helemaal nix kan krijgen, tja... schotel kan, maar dat is veel te duur, mischien dat digitenne over anderhalf jaar wat is. Maar eerst moet ik met redden met mijn isdn lijntje, ik hoor wel eens van die dingen over twee lijnen, dat gaat dubbel zo snel, maar hoe werkt dat dan? wat kost het? wat is er voor nodig? bvd
Link naar reactie
Multilink houdt in principe niks anders in dan dat je 2x inbelt bij je provider, je hebt dus 2 vrije ISDN-kanalen nodig (ISDN heeft altijd 2 kanalen, en deze dienen dus vrij te zijn), je modem moet multilink ondersteunen, of je moet 2 ISDN modems hebben, je provider moet multilink ondersteunen (een hoop providers ondersteunen niet het simultaan inbellen van 1 useraccount). Je kan bij de eigenschappen van je inbelverbinding aangeven dat je wilt multilinken, per OS is dit anders te vinden. Denk er wel om dat zoals mijn voorganger al zei, dat je wel dubbele telefoonkosten hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...