Ga naar inhoud

Sommige pagina's worden niet weergegeven.


Aanbevolen berichten

Af en toe kom ik pagina's tegen, die niet worden weergegeven in IE6. Ik zie dan een bepaalde achtergrondkleur verschijnen, maar verder helemaal niets. Onder in de balk verschijnt wel het woord 'Gereed'. Flash-pagina's kan ik gewoon bekijken, dus die plugin is goed geïnstalleerd. In de opties van IE6 heb ik dingen aangevinkt die met javascript te maken hebben, maar nog geen resultaat. Een voorbeeld van een pagina, die ik niet zie, is: www.studio100.be Wie weet hier een oplossing voor???
Link naar reactie
Voor deze pagina is autorisatie nodig. Je behoort hem niet rechtstreeks te benaderen. Ik krijg op die pagina een tekst van de bouwer van de site dat de pagina niet optimaal functioneert. Als ik klik op doorgaan heb ik dat autorisatie-probleem. Mogelijk heb je wel Java-script geactiveerd, maar niet Java.
Link naar reactie
Het probleem zit 'm in de firewall die ik gebruik. Ik had zitten experimenteren met de settings in Zonealarm Pro, maar dit had geen resultaat op de weergave van de genoemde pagina's. Na het geheel uitschakelen van Zonealarm lukte het echter wel. Nu zit ik dus alleen nog met de vraag wat ik moet veranderen om, met Zonealarm aan, alles te kunnen bekijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...