Ga naar inhoud

IE.6 scherm loopt vast


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik heb sinds een paar weken een nieuwe pc, maar sinds het begin heb ik een probleem met IE6 onder win2000pro. Als ik aan het internetten ben, dan gebeurd het regelmatig dat wanneer er een 2e of 3e scherm is geopend, de boel vast slaat, alleen IE dus. Ik kan dan alleen maar via taakbeheer de boel sluiten, en opnieuw beginnen. Soms blijft dit het een tijdje weg, maar het word ondertussen wel irritant. Ik heb zo'n beetje alle instellingen nagekeken, maar kan niets vinden. Is er iemand die mij kan vertellen, wat ik nog meer kan doen? Vast bedankt.
Link naar reactie
Ik heb geprobeerd te repareren, en zelfs IE6 verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Dat hielp niet. Ondertussen ben ik in de beveiligings opties gedoken, en een aantal dingen op "vragen" gezet. Het lijkt erop dat het beter gaat, maar we wachten af. Het rare is, dat ik deze gein niet had met de vorige pc, terwijl de nieuwe verder probleemloos is.
Link naar reactie
Hoi, bedankt voor je antwoord. Ondertussen ben ik ook aan het zoeken geweest naar een antwoord. Mijn wedervraag is: waarom zou het dan zijn opgelost. Ik ben weer terug gegaan naar IE 5.0, en na de patches opgewaardeerd naar weer 6.0, via 5.5. Ik werk met windows 2000 pro, die na installatie, op Administrator wat niet helemaal de bedoeling was, was gezet. Dit heb ik hersteld, door mijzelf onder naam adimini te maken. Heb zelfs geprobeerd, onder de oude toestand IE te proberen.(zelfde resultaat) Mijn vraag is dan nu weer: Hoe kom ik er vanaf, of hoe kan ik bepaalde links openen in meerdere vensters, of ten allen tijden in het zelfde venster? Ik weet dat dit een vreemd probleem is, want in al die tijd dat ik al bezig ben, is dit nog nooit voorgekomen. Het word onderhand echt irritant, dus please help.
Link naar reactie
Je kunt natuurlijk ook Netscape gaan gebruiken (verzie 7 komt binnenkort uit). Of MSN Explorer. Volgens mij maakt de gebruik van dezelfde Engine als IE6. En het is ook nog handig met MSN en Hotmail. Maar het overzicht ben je al snel kwijt, ikzelf vin het een soort kinderbrowser om eerlijk te zijn. Een andere taal is misschien een oplossing, ik weet ook niet waarom, maar toen mijn nederlandse Nero het niet meer deed en ik een Engelse had gedownload (zelfde versie) deedíe het wel. Dus misschien hier ook wel. Door Shift ingedrukt te houden en op een link te klikken, krijg je die in een nieuw vernster, of bedoel je dit niet?
Link naar reactie
Hoi. Het gezeur met IE is(voorlopig over). Ik ben ben van win 2000 pro overgestapt op XP Pro. Het surfen met meerdere schermen gaat nu perfect, an alle hardware werd ondersteund. Alleen EZCreator deed moeilijk. Ik had alle update's in huis, maar ging niet lekker. Er zit in de nieuwe een Lite-On brander, en daar zat Nero bij.(5.5.9.0.) Die geeft nu moeilijkheden, en dit is het enige. Hij herkent geen enkele cd, zelfs geen schone RW. Ik wil best overschakelen, maar werkte eerst met EZCD. Die heb ik helemaal verwijderd, maar nero in-cd herkent geen cd-rw. Ok wat nu?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...