Ga naar inhoud

Surf problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd problemen als ik wil surfen.de eerste pagina word wel opgehaald.5 minuten daarna worden alle verbindingen verbroken.icq,msn,aim. Geen enkele internet pagina is meer op te halen.ik zou mijn machine opnieuwe moeten opstarten wil ik verder gaan. Volgens chello kunnen ze zien dat er een timeout optreed,maar meer informatie hebben ze niet.wie heeft dit al eerder gehald en wat kan ik eraan doen. Volgends chello moet mijn virusscanner verwijderd worden en dan is het problemen verholpen. De verbindings blijft bestaan, omdat ik gewoon via winipcfg een ip adres van de dns server krijg. Ik maak gebruik van win98se. Wat kan ik er aan doen. ik heb al de netwerk omgeving opnieuw opgebouwd.
Link naar reactie
Dat is een complex probleem kan namelijk aan "jou" liggen of bij je provider Verhaal van virusscanner lijkt mij onlogisch. Zoiets kan wel door een firewall veroorzaakt worden. Heb je die effe uitzetten en kijken wat er gebeurt. Kan ook hardwarematig zijn, brakke NIC, hoewel dit minder waarschijnlijk is. Aan de andere kant kan het zijn dat je Kabelmodem niet goed werkt Of dat Chello ergens problemen heeft. Weet niet of je 2e PC hebt ? Maar die zou je es kunnen aansluiten en kijken wat er daar mee gebeurt. Zie je al snel waar het probleem ligt Wat gebeurt er trouwens als je je TCP/IP vrijgeeft en vernieuwd ??? win9x, start - uitvoeren - typ: winipcfg - alle vrijgeven en daarna alle vernieuwen winXP/NT/2000 start - uitvoeren - cmd- ipconfig /release daarna ipconfig / renew
Link naar reactie
Crazy J. bedankt voor je reactie.ik heb al een nieuwe NIC in zitten.Als ik de kable modem op zet is het probleem nog steeds het zelfde. Op een andere machine ook.Chello wil niet erkennen dat het probleem bij hun modem zit en zet omdat ze mij kunnen pingen is het niet meer hun probleem, maar de mijne. Winipcfg heb ik meerdere keren geprobeerd,maar ik blij het zelfde ip adres terug krijgen.
Link naar reactie
Of het probleem bij jou ligt of bij Chello, daar is geen discussie over mogelijk. Iedere werknemer bij Chello op d helpdesk heeft een progje waarmee ze kunnen zien of de disconnect door hun netwerk wordt veroorzaakt of door u. Vraag eens of er sprake is van een Lost Carrier. Als die medewerker dan vraagt waar hebt u het over, dan begrijpt hij/zij er helemaal niks van en dan zou ik om een ander vragen. Een Lost Carrier wil zeggen dat het Chello-netwerk de verbinding verbreekt, daar kunt u helemaal niks aan doen. Dat MOETEN zij oplossen, u kunt dat niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...