Ga naar inhoud

internet snelheid verhogen onder windows xp?


Aanbevolen berichten

Nou weet ik ook niet meer wat ik moet denken... Ik las het ook ergens, weet niet meer waar. Mijn geheugen is soms net zo'n ding met gaatjes... Oja, een vergiet :-? Het schijnt dat Windows XP en andere familieleden niet met de meest effectieve pakketgrootte werken voor de netwerkkaart. Dit schijnt op te lossen met een progje, maar weet niet waar te zoeken. Probeer eens op Google met iets in de trend van: Internet Speed of Accelerate Internet of iets dergelijks... Succes, Christian. PS. ik hou me aanbevolen als je wat hebt kunnen vinden...
Link naar reactie
[quote:a4410f9777="Leo S"][quote:a4410f9777="Marcel de Reus"]Gebruik gewoon Opera en het liefst onder Linux ;)[/quote:a4410f9777] Daar hebben we dus niks aan he? Iemand hier heeft een probleem met Windows XP en dan is het geen oplossing om dan in een keer Linux te gaan installeren.[/quote:a4410f9777] Ik zei ook het [b:a4410f9777]liefst[/b:a4410f9777] onder Linux, maar lezen is ook een vak. Opera is ook gewoon voor windows verkrijgbaar op www.opera.com en het is echt razendsnel. Ook de download client laat geen spaan heel van die van IE6.
Link naar reactie
[quote:d596067b13="Martijn Verstappen"]Klopt, Opera werkt prettig, is sneller en valt fijner af te stellen dan IE. Maar dat heeft volgens mij niets met de QOSPakketplanner nodig, omdat deze in Wonderdoos zit en niet in IE, toch? Kan er hier uiteraard helemaal naast zitten, maar dat geefnie :lol:[/quote:d596067b13] Moet je nagaan hoe snel Opera is als je die 20% hebt terugverdient ;)
Link naar reactie
[quote:caa26bdf53="Martijn Verstappen"]Thnx CyGho! Ik neem aan dat als je heel QosPakketPlanner verwijderd is dit ook opgaat?[/quote:caa26bdf53] Hoi Martijn, Nou verwijder nog maar even niets. Ik had al heel wat berichten gelezen dat niemand die de Qos truc had toegepast daar ook maar iets van merkte. Ik heb toch maar even bij Microsoft nog even in de Knowledge Base gesnuffeld en kwam daar nog wat informatie tegen. Ik heb dat op mijn site bijgewerkt. Dat artikel in de Knowledge Base kan je [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q316666]hier[/url] vinden en dan vooral de laatste 2 paragrafen.
Link naar reactie
[quote:c7c31bbc40="Coolio"]hallo, ik heb adsl internet. ik heb gehoord dat windows xp maar 80% van de 100% bandbreedte gebruikt. wat windows xp met de andere resterende 20% doet ???????????? heeft iemand misschien een oplossing om volledig van het breedband internet gebruik te kunnen maken. alvast bedankt.[/quote:c7c31bbc40]Ga naar uitvoeren type gpedit.msc in Groepsbeleid/Computerconfiguratie/Beheersjablonen/Netwerk/QoS-pakketplanner/reserve bandbreedte beperken daar kun je de bandbreedte op 0% instellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...