Ga naar inhoud

Ene pc wel, andere pc niet


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit met een probleem dat ik na een tijdje als ik internet op mijn pc niets meer kan doen en kan bereiken. Geen enkele site kan ik meer opvragen via explorer, maar ook andere dingen als ICQ en MSN stoppen ermee, want kunnen geen verbinding meer maken met de server. Nu heb ik op DEZE pc de ADSL verbinding gedeeld. Het vreemde is dan ook (of niet...... maar dat weet ik niet) dat ik op de andere computer wel gewoon door kan gaan met internetten alsof er niets aan de hand is. Terwijl die op mijn computer zit aangesloten (waar dus het probleem is, maar die wel de internetverbinding deelt) Het lijkt dus niet echt wat met de internetverbinding of apparatuur te zijn, maar een instelling oid in mijn computer die ervoor zorgt dat ik opeens niks meer kan doen op deze pc, maar wel de verbinding goed wil houden. Enkele gegevens: - Windows ME NL - Internet Connection Sharing geinstalleerd - Mxstream ADSL verbinding Wie weet raad !!! Heeft dit ook meegemaakt en weet een oplossing of iemand die gewoon een oplossing weet......... please........ :cry: -Martijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...