Ga naar inhoud

De pagina kan niet worden weergegeven.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg bij diverse pagina's op internet "De pagina kan niet worden weergegeven." Zo ook bovenaan op de startpagina van de site van computerTotaal. Bovenaan rechts staat dan de tekst in een geheel wit vlak. Voor de tekst staat nog een Blauwe i in een wit-blaadje. De normale informatie op internet is wel altijd te zien. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik ervan af kom.
Link naar reactie
[quote:add9d29d21="Marcel Bach"]Ik krijg bij diverse pagina's op internet "De pagina kan niet worden weergegeven." Zo ook bovenaan op de startpagina van de site van computerTotaal. Bovenaan rechts staat dan de tekst in een geheel wit vlak. Voor de tekst staat nog een Blauwe i in een wit-blaadje. De normale informatie op internet is wel altijd te zien. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik ervan af kom.[/quote:add9d29d21] Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij is de Java virtual machine wel geinstalleerd, dus daar zit bij in ieder geval het probleem niet. Als ik rechts klik op het betreffende veld krijg ik bij eigenschappen meestal te zien dat er iets mis is met c:\windows\ system32\ shdoclc.dll\navcanc.htm#http enzovoort. Wellicht dat dit anderen op het goede spoor zet, want ook ik wil graag van dit probleem af.
Link naar reactie
2 antwoorden: JVM - De Java virtual machine nieuwste versie geinstalleerd. Dit heeft geen effect. ad-servers wel gevonden in het bestand. Wat nu te doen, want dat had ik nog niet helemaal begrepen!? Bij alle advertenties op de computerTotaal site geeft hij de melding! p.s. Ik werk met Windows98. Misschien maakt dat wat uit....!!?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...