Ga naar inhoud

Third party cookies + IE6


Aanbevolen berichten

Luitjes, Ik maak gebruik van de php scripting taal om gebruikers in te laten logen op mijn site en maakt gebruik van cookies. Mijn site is gehost om een gratis host die door IE6 als third party beschouwd wordt. Als er nu nieuwe gebruikers komen die gebruik maken van IE6, dan moeten ze: Of IE zo instellen dat het third party cookies accepteerd, Of mijn URL in hun acceptatie lijst zetten. Nu heb ik twee vragen: 1) Is er een bepaalde manier om er voor te zorgen dat je site niet langer als third party beschouwd wordt? 2) Is het mogelijk om met behulp van een script na goedkeuring van de gebruiker de URL automatisch op te slaan in de cookie acceptatie lijst. Dacht ik in de trend van een popup met de melding van het cookie probleem, wanneer dan op OK gedrukt wordt word de URL opgeslagen? Ik heb dit zelfde probleem, al op meerdere forums ter discussie gesteld, maar niemand schijnt het te weten, of het antwoord: Kan niet. Wilde toch nog graag jullie mening weten. Bij Voorbaat Dank,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...