Ga naar inhoud

Webpagina openen


Aanbevolen berichten

Een vriend van mij heeft sinds kort een netwerk aangelegd. Op de computer waar eerst nog geen internet zat,(nu dus wel) probeer ik al een tijd webpagina's te openen, maar op de één of andere manier opent hij maar een deel van de pagina's, of zie ik alleen een htl-code op het scherm, of hij opent de plaatsjes niet. Weten jullie wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen?
Link naar reactie
IE6? http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp Daar zit alleen geen ViritualMachine meer in dus zoek op de windowsCD naar MSJAVX86.exe, dan kun je die na de installatie opnieuw installeren. Alhoewel ik betwijfel of dit zal helpen, denk eerder dat netwerk niet goed is ingesteld. Maar daar geef je teweinig info voor...
Link naar reactie
Ik heb juist hetzelfde probleem. Ik heb ook een netwerk de server is winxp de client win98se en bij de client werkt het internet niet goe. Ik moet soms een aantal keer vernieuwen voor dat heel de pagina goed is ingeladen. 't Is gelijk dat het internet niet stabiel is soms werkt het goe maar soms moet ik veel vernieuwen. Oplossing? Dank bij voorbaat
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...