Ga naar inhoud

E-mail account gezocht


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, ik wil naast mijn Chello en Hotmail adres nog een gratis emailaccount, maar dan wel eentje die ik via SMTP kan binnenhalen op mijn computer en verzenden met POP3 iets wat naar mijn weten met Hotmail niet kan :( Weet iemand misscien nog een goede en snelle emailservice? Alvast bedankt, Greetz Marcel.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ehm... Het wordt steeds lastiger tegenwoordig om een gratis POP3/SMTP account te krijgen. Steeds meer ISP's gaan tegenwoordig geld rekenen voor deze diensten. Natuurlijk zijn er genoeg betaalde alternatieven. De meest leuke vind ik wat ik zelf gebruik: een mailbox op mijn eigen domain van 500 MB met gratis webhosting onder Windows 2000. Kost wel $14 per maand maar ik vind het dit wel waard omdat ik vrij veel emails ontvang. Bovendien, omdat het mijn eigen domein is kan ik een onbeperkt aantal mail-accounts aanmaken. (Zolang ze maar niet alle ruimte opvreten...) Je kunt natuurlijk gaan zoeken naar webhosts die naast een website ook een extra mail-account aanbieden. Er zijn nog enkele gratis webhosts over. Maar ook dit gaat vroeg of laat veranderen...
Link naar reactie
[quote:127d337e18="tuinboon"]Yahoo heeft ook (gratis) pop/smtp service. Er wordt heeeeeel erg weinig reclame naar je adres gezonden.[/quote:127d337e18] Nope... Niet waar. Yahoo kent tegenwoordig alleen nog maar gratis webmail. Voor een POP3/SMTP account zul je vanaf nu moeten dokken. Errug irritant aangezien ik diverse Yahoo accounts had voor diverse mailinglists om zo de hoeveelheid spam onder controle te houden. Nu moet ik mail-accounts op mijn eigen domain aanmaken om al die spam te kunnen controleren. Kortom, Yahoo is prut.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...