Ga naar inhoud

Audiogalaxy


Aanbevolen berichten

[quote:b8bd9c80a5="Jordipordie"]KAzaa en soortgelijke programma's heb ik ook liever niet op m'n pc....[/quote:b8bd9c80a5] Volgens mij valt Audio Galaxy ook onder die noemer. Wat mij betreft is Kazaa momenteel nummer 1, maar daar zijn de menigen over verdeeld. Als je niet van dat soort programma's wilt, blijven alleen de websites over die albums aanbieden.
Link naar reactie
[quote:4ae817c911="JP-Sjonnie"]KaZaA Tap 1.01 is weer een nieuwe variant. Helemaal geen spyware, reclames, bitrate begrenzingen, etc. Ik heb 'm trouwens nog niet getest, maar het klinkt goed.[/quote:4ae817c911] Dit heet tegenwoordig [url=http://www.dietkazaa.com]Diet Kazaa[/url]. Maar als je het mij vraagt: WinMX. Werkt beter dan Kazaa. Maar Audiogalaxy is het nog lang niet...
Link naar reactie
WinMX is toppie. Het was idd eerst best langzaam, maar het heeft nu multi-download ondersteuning waardoor je een bekend mp3'tje in ongeveer een halve minuut op je PC hebt :) Het rules echt, vooral omdat ook hele albums vaak makkelijk te downen zijn. Is Audio Galaxy dan ook zo geweldig? Voor albums ook? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar als het in een adem met Kazaa wordt genoemd heeft het dus spyware. Maar ik wil het graaf ff weten omdat er van Auio Galaxy naar mijn weten ook een Linux variant is en aangezien ik sinds kort onder SuSE 8.0 draai lijkt mij het wel interresant. Edonkey wordt BTW ook vaak genoemd.
Link naar reactie
Where have you been brothers? AudioGalaxy is onder druk van de muziekindustrie gestopt met het doorgeven van muziek waarvoor geen expliciete teostemming is gegeven. Daarmee is het zo goed als dood; net als Napster eigenlijk. Maar het was (in mijn ogen) een van de beste services - al was het maar omdat het geen last had van firewalls. Bovendien was het super-gebruiksvriendelijk. En het aanbod was geweldig. :cry:
Link naar reactie
Heb winMX geprobeerd... maar ... wat is nou eigenlijk de bedoeling? Moet ie niet een keer gaan downloaden ipv me in een superlange wachtrij te plaatsen? AG was idd perfect... ik vond daar veel complete cd's (trance/techno etc) van een superkwaliteit. En wat ik niet begrijp, waarom gaan de makers van AG niet onder een ander noemertje verder? Ik bedoel.... een naam is onder druk gezet maar niet de makers lijkt mij.... onder een alias weer verder! :P
Link naar reactie
[quote:a142b2c25e="Jordipordie"] waarom gaan de makers van AG niet onder een ander noemertje verder? Ik bedoel.... een naam is onder druk gezet maar niet de makers lijkt mij.... onder een alias weer verder! :P[/quote:a142b2c25e] Da's een beetje te eenvoudig gedacht. Ze hebben zelf de stop er uit getrokken om een dure rechtszaak te voorkomen. Dan heeft het natuurlijk geen zin te investeren in een andere naam - die rechtszaak komt er dan gewoon alsnog, en dan staan ze er nog slechter voor. Wat ik me alleen nog wel eens afvraag is wat er gebeuren zal als je een dergelijke server in een land plaatst waar de muziekindustrie zijn macht wat minder makkelijk kan laten gelden - Togo of zo, of Baghrijn, Buthan, Turkmenistan, weet ik veel...
Link naar reactie
[quote:4af8ba60be="Jordipordie"]Heb winMX geprobeerd... maar ... wat is nou eigenlijk de bedoeling? Moet ie niet een keer gaan downloaden ipv me in een superlange wachtrij te plaatsen? AG was idd perfect... ik vond daar veel complete cd's (trance/techno etc) van een superkwaliteit. En wat ik niet begrijp, waarom gaan de makers van AG niet onder een ander noemertje verder? Ik bedoel.... een naam is onder druk gezet maar niet de makers lijkt mij.... onder een alias weer verder! :P[/quote:4af8ba60be] Het licht eraan wat je wilt downen. Voor spellen en films sta je idd eerst in elle lange wachtrijen. Ik laat hem dan gewoon 1 nacht aanstaan en de volgende dag is hij volopbezig. Als ik dan thuiskom van school is het meestal al gefixed. En dan heb je dus meestal ISO's en niet van die gare class ripps zonder geluid en filmpjes. Audi CD's ed moet je niet in de wachtrij zetten. Gewoon ff verschillende groepen proberen en kijken welke direct begint. Sorteerd de files overgens op het aantal user en start bij degene die de meeste users heeft en aan jouw wensen voldoet. Schop alle ques eruit en klik op find sourceh: net zo lang tot je 12 werkende downstreames hebt. Ik fix bijna elk normaal vindbaar mp3tje binnen een minuut :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...