Ga naar inhoud

Kan Postvak In van Hotmail niet openen.


Aanbevolen berichten

Goededag, een kennis heeft een probleem met Hotmail. De site www.hotmail.com is gewoon benaderbaar en ze kan ook inloggen met naam en wachtwoord. Je komt dan op de startpagina waar je ook kunt zien dat er een x aantal nieuwe berichten zijn. Als je dan echter op Postvak In drukt of Opstellen gaat het inladen van die pagina ontzettend traag en treed er altijd een timeout error op. Alle andere sites worden op normale snelheid (ISDN) binnengehaald. Windows is al een keer helemaal opnieuw geinstalleerd ivm een crash, ik dacht dat hiermee het probleem ook wel verholpen zou zijn maar niet dus. Wanneer ze met een remote programma een andere pc overneemt en daarmee internet en inlogt op hotmail kan ze wel alle mail lezen. Besturingssyteem is Windows XP en provider is Het Net. Heeft iemand een idee wat een oplossing zou kunnen zijn? (misschien een andere provider????). Alvast bedankt voor de hulp. Greetz, MicroHerz
Link naar reactie
Ik had ooit hetzelfde soort probleem, maar dat werd wel veroorzaakt doordat mijn PC in een netwerk zit waarbij de internetverbinding werd gedeeld met meerdere gebruikers. Ik weet niet of de PC met het probleem ook in een netwerk zit, maar bij ons is het toen opgelost door in de browser een Proxy Server in te stellen. Bij IE ging dat zo: Tools > Internet Options > [tabblad] connections > LAN Settings > Use Proxy... bla bla bla Als uw pc rechtstreeks aan het internet zit verbonden, zal dit wel niet de oplossing zijn want ik heb geen flauw idee wat je dan voor IP zou moeten invullen.
Link naar reactie
Inderdaad wil een versie IE 5 of meer helpen. Wat ook vaak helpt is je e-mailadres (in de accountinstellingen) alleen met kleine letters invullen. Dus: JanJansen@Hotmail.com moet worden: janjansen@hotmail.com Wat ook vaak helpt is de hele account weggooien uit OE en dan overnieuw invoeren. O ja: meerdere hotmailaccounts in 1 outlook express is sowieso vragen om problemen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
[quote:05645b637b="onzinnet.tk"]Installeer MSN Messenger. Log daarmee in. Dan krijg je een popup waar je nieuwe mailtjes in staan. Klik op de popup en je gaat direct naar je postvak in. Kijk wel ff of je geen bandbreedte vretende appz aanstaan hebt. Zoals KaZaA en soortgenoten.[/quote:05645b637b] Kennis van mij heeft ook de hierboven genoemde Hotmail problemen. Ook als zij haar mailbox via MSN probeert te benaderen. Navraag bij een andere kennis levert hetzelfde probleem op. Ook mijn hotmail account (wat ik verder niet gebruik) heeft dezelfde problemen. De kennissen van mij draaien Win XP en bellen allebei in via Planet Internet, net als ondergetekende. Bel ik echter in via Demon Internet dan kan ik wel gewoon mijn hotmail benaderen onder XP!!! Lars
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...