Ga naar inhoud

Router?


Aanbevolen berichten

[quote:a2f1ca85dc="Benmen"]Welke router past er op de modem (kabel) van kabelfoon? het gaat om het superabb. het is een terayon modem.... wie kan het mij vertellen moeten 4 pc minimaal opzitten een meer is ook goed.... alvast bedankt[/quote:a2f1ca85dc] hoi Ik heb de draytek vigor 2200E is zowel voor kabel als mxstream en heeft een firewal en 4 poorten.
Link naar reactie
[quote:da3ff11e4b="Benmen"]Aan die zaten we idd ook al te kijken lijkt me een goede ps..... dus vraag aan jou draait ie lekker enzo? mzzls bennie[/quote:da3ff11e4b] Ja hij werkt perfect nu ik weet hoe makkelijk alles gaat zou ik het zelfs voor 2 computers aanschaffen. Als internet het doet zet je de tcip op de andere computers op ip adres automatich toewijzen en je hebt je netwerk ook. Als je hulp nodig denkt te hebben van dray tek let er dan op dat er een gele sticker op de doos zit van draytek benelux je kunt hem dan registreren en helpen ze je makkelijker maar je kunt alle instellingen op halen op www.draytek.nl succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...