Ga naar inhoud

niet alle links worden geopend Ik word gek !


Aanbevolen berichten

Vanuit bv www.startpagina.nl worden maar een paar onderwerpen geopend als ik er op klik.(hetzelfde gebeurd er als er bij de zoekresultaten van Google wordt "doorgeklikt") Bij de meeste links zegt de PC "kan server niet vinden) . Ik zoek me suf maar kan de oorzaak niet vinden. Mijn PC is aangesloten op netwerkje (W98, 3 x PII, ADSL). Ik werk met explorer 6. De andere PC hebben geen enkel probleem. Het zal wel iets met beveiliging te maken hebben....maar wat en waar?! Wie helpt mij ???? :-?
Link naar reactie
alles staat op "normaal" ingesteld. links werken als er rechtstreeks naar een www.naam.nl wordt verwezen. Als er na klikken op een link onder in het scherm de URL verschijnt in de vorm van : www.co.ilse.?aaaaa of iets dedrgelijks dan doet ie niets. Sluit ik even later Iexplore af om vervolgens weer op te starten dan doet zelfs de startpagina het niet meer........
Link naar reactie
1 primary PC ,als server, gebruik ik tevens zelf. 2 andere pc's aangesloten via hub evenals het ADSL modem. De 2 ander PC's kunnen alleen op internet als primary PC aan staat. Het probleem dat zich voordoet is niet op de primary PC maar op een van de andere (van mijn zoon). Overigens heeft het altijd goed gefunctioneerd, maar nu ineens niet meer...! wat betreft de pop up blocker. geen idee......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...