Ga naar inhoud

ADSL USB


Aanbevolen berichten

is het normaal dat je password van je verbinding veranderd nadat je nadat je het originele password hebt ingevoerd? De gebruikers naam blijft hetzelfde dus dat is 't probleem niet. Het al met adaware gescand dus da zijn geen bellers en in het vak telfoonnummers staat een 0 Kortom: is het normaal dat je provider je password veranderd? :-?
Link naar reactie
Ik heb op dit forum gelezen dat Me en Xp je password veranderen voor de veiligheid. Ik weet niet ofdat dit waar is maar dat zou best wel eebs kunnen zijn als ik de ''mensen'' mag geloven. Xp zet er sterretjes achter :wink: -een ADSl-password bestaat uit letters en cijfers. -5 tot 8 karakters -geen hoodletters in de gebruikersnaam. -minimaal 2 cijfers :-?
Link naar reactie
Ik heb het hier niet over een storing. ik zeg dat mijn password langer is dan gebruikt wanneer ik me heb aangelmeld. Ik zit dus op internet en mijn snelheid is goed namelijk 512/sec Klopt dus iets niet bij de porvider of bij het onthouden van het password. daarom vraag ik dat, en ik weet zeker dat iemand hier er wel een antwoord op heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...