Ga naar inhoud

INTERNETPAGINA'S BLIJVEN ZICH ONEINDIG OPENEN!


Aanbevolen berichten

Ik zal t proberen, je hoort nog Groeten, Mark :evil: Ben ik al weer. -HTA stop heeft ook geen effect, en ik kan ook geen .hta bestanden vinden d.m.v. functie Zoeken(neem ik aan?). -[color=red:1d084051b8]HEB ER TROUWENS OOK OFFLINE LAST VAN!!![/color:1d084051b8] -Trouwens. het gaat om de site www.christijan.com, kan één van jullie die checken, wie weet ligt het stiekem aan de site, dan is alles opgelost. Ik hoor t wel. De mazzel Mark
Link naar reactie
[quote:3b98d7df82="analvabeed"]Omdat Quasi3 mij wees op de site van Trendmicro, de beschrijving klopt precies. Lees blad één van dit forum.[/quote:3b98d7df82] Dat is wat ik bedoel: een virus is groen, en dit is groen, dus een virus, volgens jou. TrendMicro beschrijft een virus, maar vindt dat virus niet als het je systeem checkt. Toch denk je dat het er moet zijn, want de beschrijving klopt. Ik denk dat als TrendMicro een virus beschrijft, ze ook in staat zijn dat virus te detecteren. Doen ze dat niet, dan zal het er niet zijn. Helemaal gezien het feit dat het 'actief' zou moeten zijn, want je hebt er immers last van. Ik denk dat elke foutmelding op je computer in principe veroorzaakt kan worden door een virus - maar dat wil nog niet zeggen dat je altijd een virus hebt als je een foutmelding krijgt. Ik vermoed toch dat het om een ander conflict gaat. Je hebt alle mogelijke updates voor IE geinstalleerd, inclusief de laatste versies van je plugins? En ook alle Windows-updates? Alle laatste drivers voor je video- en geluidskaart, inclusief de laatste DirectX?
Link naar reactie
Hai everybody. Uitzoeken wat het was hoeft niet meer want mijn computer liep op het laatst zo traag(kon niet meer internetten) dat ik alles opnieuw heb moeten installeren. Quasi3, ook dat heb ik nog geprobeerd, goed programma trouwens, maar nee ook dat programma vond niets/had geen effect. Dus wat het was zal ik nooit weten Helaas. Grt, Mark
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...