Ga naar inhoud

kbc-online problemen


Aanbevolen berichten

:roll: Na het formateren kan ik kbc-online niet meer installeren terwijl dit altijd heeft gewerkt. Kan het zijn dat er ergens iets is achtergebleven van vorige instalatie? Wanneer ik probeer in te loggen zoekt hij naar gebruikers bestanden in plaats van het scherm 'nieuwe gebruiker' weer te geven. Dit gebeurt onder windows millenium. Kan iemand mij helpen? Merci
Link naar reactie
ja, dat kan. al is het niet erg waarschijnlijk. er kan iets in de MBR staan (master boot record), dit komt ook wel voor bij virusscanners. Of wellicht heb je nog een harddisk of partitie? inmiddels zul je windoos wel weer hebben geinstalleerd dus is deze tip wellicht te laat: fdisk /mbr maakt een nieuwe master boot record aan. Dit heb ik ooit ergens op het web gelezen, of het het juiste antwoord voor je is.......? of dit moet voor het installeren of dat dit ook bij een werkend systeem zonder gevaar kan weet ik niet. het net op en zoeken naar wat info hierover dus maar! succes, Phrancus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...