Ga naar inhoud

Probleem met IE 6.0, ik kan niet meer downloaden van hotmail


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met IE 6.0 ik kan niet meer downloaden in Hotmail. ook kan ik alleen nog maar naar mijn startpagina, en daarna niet meer verder volgens de normale doorklik knoppen. Alleen kom ik nog door tot mijn inbox en mijn emails als ik de rechter muisknop gebruik op de doorklik knoppen en de koppeling in een nieuw venster open . Een bestand downloaden of een mail verzenden, daar reageerd de explorer helemaal niet meer op. Wie o wie kan mij helpen, Bij voorbaad dank. Marinus.
Link naar reactie
Heb je dit voorheen wel gekund met IE 6.0? Mogelijk zijn de instellingen onder Extra - Internet opties op het tabblad Beveiliging gewijzigd? Is er een POPUP stopper geinstalleerd? Dit zijn allemaal aanwijzingen voor een mogelijke oorzaak van je probleem. Ik hoop dat je er iets mee kan. Geef je antwoord op deze vragen, dan kan je misschien wat verder geholpen worden.
Link naar reactie
XP heeft intern een firewall. Deze is waarschijnlijk geactiveerd. Schakel die eens uit. Als je dan wel alles kan doen, dan is de firewall niet goed geconfigureerd. Die firewall zit er overigens niet voor niets. Deze beschermt je computer door hackers buiten te houden. De enige manier om binnen te komen is via de zg. openstaande poorten. Voor HTML (browsen) wordt standaard poort 80 gebruikt.
Link naar reactie
Kan je de instellingen van TCP/IP eens weergeven? Dus bij de instellingen van het netwerk: - IP-adres - Netmask - Gateway - DNS en binnen IE 6.0 onder Extra-Internet opties Op het tabblad verbindingen: het IP adres van de Proxy-server? Kan je daarnast ook aangeven welke provider je hebt? Mogelijk staat 1 van de instellingen verkeerd.
Link naar reactie
Je TCP/IP instellingen staan goed volgens je provider. Indien je een ADSL-verbinding hebt, moet in Internet Explorer de proxy-server van Planet Internet worden opgenomen in de instellingen van de verbinding: http://apc.planet.nl/proxy.pac, poort 8080 Mogelijk is daarmee het probleem opgelost. Zo niet, mail dan je probleem eens naar Planet Internet op de volgende link: http://web.planet.nl/klantenservice/helpdesk/serverinstellingen.html Rechts boven vindt je een tekst: Mail ons uw vraag. Klik daar op en stel je vraag daar.
Link naar reactie
Hoi, helaas ben je niet de enige die problemen heeft met hotmail. Op de nieuwsgroep-site van Microsoft wordt door diverse mensen het zelfde probleem gemeld. Blijkbaar is het een probleem van XP. Helaas heb ik de oplossing nog niet gelezen. Al maanden kan ik hotmail inlezen met IE6.0 en Xp, sinds een week is het onmogelijk de mails op te halen. Op een andere computer met Windows ME is er geen probleem. Hoop dat iemand erachter komt. groetjes Jo
Link naar reactie
hoi ,misschien hebben jullie hier iets aan,ik heb/had namelijk ook problemen met internet en met mijn hotmail,maar ben er waarschijnlijk achter hoe dat kwam,ik heb alle shit zooi van GATOR verwijderd,en heb er nu geen last meer van. ik heb het gedaan in c/programfiles>commonfiles daar staat die shit in het heet GME en gme11 die mappen moet je weg halen,maar kun je niet zo doen wel in veilige modus weg halen. Mvg...RASTAMAN
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...