Ga naar inhoud

Java Problemen


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds een tijdje heb ik wat problemen met het internet.. ik kon op een gegeven moment geen chatbox sites meer openen (bijv. TMF of Hitkrant).. ik kreeg dan geen chatboxschermpje te zien, maar alleen een wit vlak en linksboven het logo van een plaatje.. Gisteren las ik in Computer!Totaal over de online routeplanner map24, en dat deze gebruik maakt van een JAVA applet... Toen ik hier iets wilde opzoeken kreeg ik hetzelfde probleem, dus een wit vlak en linksboven een icoontje.. Ik neem dus aan dat beide te maken hebben met een Java probleem, maar weet iemand hoe ik het probleem kan verhelpen?? Bedankt Tom Zwartjes
Link naar reactie
Dit kan te maken hebben met Java, maar ook met ActivX. Voor beide moet je in IE 6.0 de instellingen goed zetten. Je vindt die instellingen onder Extra inde menu-balk, de keuze Internet-opties. Daar kies je het tabblad Beveiliging. Dan selecteer je de wereldbol (Het Internet) en kies je de knop Aangepast niveau. Hier kan je een en ander goed instellen. Dit was de oplossing die ik gevonden heb bij een dergelijk probleem dat ontstond na upgraden van IE 5.01 naar IE 6.0. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...