Ga naar inhoud

Virus!!!!!!!


Aanbevolen berichten

[quote:a003769f2f="peacekeeper"]ik heb een virus in mijn computer met de naam W32.Yaha.f@mm virus nu kan ik nergens meer inkomen ik gebruikt norton antivirus maar mijn E-mail scanning ligt er helemaal uit.Deze virus heb ik binnen gekregen toen ik E-mails wilde bekijken Help wat moet ik Doen ik ben een beginner. :([/quote:a003769f2f] Het blijkt wel dat je een beginner bent, want je hebt me (zonder het te weten waarschijnlijk) al een keer of 15 gemaild! Inclusief virus! Is er waarschijnlijk toch iets mis met je Norton Antivirus. Upgraden die hap dus...
Link naar reactie
[quote:ec6cb6fd88="Captain_Kansloos"][quote:ec6cb6fd88="peacekeeper"]ik heb een virus in mijn computer met de naam W32.Yaha.f@mm virus nu kan ik nergens meer inkomen ik gebruikt norton antivirus maar mijn E-mail scanning ligt er helemaal uit.Deze virus heb ik binnen gekregen toen ik E-mails wilde bekijken Help wat moet ik Doen ik ben een beginner. :([/quote:ec6cb6fd88] Het blijkt wel dat je een beginner bent, want je hebt me (zonder het te weten waarschijnlijk) al een keer of 15 gemaild! Inclusief virus! Is er waarschijnlijk toch iets mis met je Norton Antivirus. Upgraden die hap dus...[/quote:ec6cb6fd88] Alleen als je handmatig update was je redelijk op tijd beschermt tegen deze nieuwe variant. Ik kreeg op 18-6 de eerste exemplaren al binnen. Een dag later was er pas via LiveUpdate een update beschikbaar. Andere scanners als Sophos, KAV en TrendMicro (HouseCall) waren nog later.
Link naar reactie
[quote:db46aa5d43="peacekeeper"]ik wil hierbij mijn excusses aanbieden aan iedereen die een E-mail van mij gekregen hebben[/quote:db46aa5d43] Nou ja, zo erg is het nou ook weer niet. Gelujkkig weet ik wat ik doe (even afkloppen) en had ik meteen door (ondanks dat m'n scanner 'm niet herkende) dat het een virus was. Een wijze les dus: Let ALTIJD op wanneer je mail opent, ook al is de persoon een bekende...
Link naar reactie
[quote="Captain_Kansloos"][quote:4356f512ab="peacekeeper"]wijze les dus: Let ALTIJD op wanneer je mail opent, ook al is de persoon een bekende...[/quote:4356f512ab] Idd. Maar vaak is het heel eenvoudig te zien. Ik vind het namelijk niet heel logisch dat ik van een nederlandse kennis een mailtje met engels subject krijg... En dan vaak nog een heel vaag subject ook :D En dat preview veld in OE afzetten als je dat programma gebruikt scheelt een hele boel, want dat is me een partij virusgevoelig :evil:
Link naar reactie
[quote:b623251ecb="Foxenberg"]Ik snap nog steeds niet dat iemand een anders eigendom doelbewust probeert te vernielen of in de soep te laten draaien. Wat is hier nou toch de lol aan?! Als je zo goed kan programmeren, ga dan lekker voor een ICT-bedrijf werken ofzo. Bovendien zie je je eigen resultaat dan ook nog eens. :evil:[/quote:b623251ecb] De meeste virussen hebben niets met goed programmeren te maken. Vaak worden bestaande virussen zodanig aangepast dat er weer een nieuwe variant is. Ook komen 'bouwdoos' virussen veel voor. Je hebt programma's die je in staat stellen om een eigen virus in elkaar te zetten. :evil: MajinBuu :evil:
Link naar reactie
ik heb dit antwoord ook al gegeven in een ander forum: beveiliging en privacy, maar hier ist ie nog een keer: dit virus is net een paar dagen uit, mocht je de liveupdate nog niet uit hebben gevoerd, dan vindt norton hem ook niet. check deze url voor meer info over het virus: htp://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.yaha.f@mm.html en doe in ieder geval ff de live update, en run de virusscanner even... misschien een aanrader voor iedereen die op de hoogte wil bliiven van virussen: http://computer.clubs.nl/antivirus
Link naar reactie
[quote:8946ef1325="peacekeeper"]weet iemand ook wanneer ik hem gescand heb of het dan van mijn comp af is of dat het weer ergens opduikt ik kreeg namelijk net weer dezelfde E-mail maar nu werkte norton wel! :-?[/quote:8946ef1325] Kun je checken door ff opnieuw te scannen na alles te hebben verwijderd en ge-reboot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...