Ga naar inhoud

Raadsel.


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort Cistron Maxx breedband (2 tot 7.8 Mb/s) Ik draai onde SuSE Linux 7.2. Op de Cistron testpagina www.marcoh.mbit.nl staat een 100 MB testfile om de downloadsnelheid te testen. Als ik de download start met Netscape is de downloadsnelheid plm 120k KB/s. Doe ik het met Mozilla dan is het ineens 580 KB/s. Ik heb tussen de downloads geen instellingen veranderd. Bij herhaling krijg ik ongeveer dezelfde verschillen. Waar kan dit in zitten? Als ik dat weet, dan kan ik waarschijnlijk ook beter fijntunen
Link naar reactie
Weet je zeker dat het geen meet/rekenfout is van 1 van de 2 programma's? Als je zelf met een stopwatch de tijd bijhoudt kun je de gemiddelde snelheid zelf even uitrekenen en vergelijken met de waarden die de browsers aangeven. Het kan namelijk best zijn dat er een rekenfoutje gemaakt wordt door NS of Mozilla.
Link naar reactie
Lang leve Mozilla! :lol: Moeilijk. Ik zou haast zeggen dat het in de programma's zelf zit. Want de verbinding op zich is wel snel. Maar misschien kun je met de MTU nog wat spelen en zo een wat hogere snelheid halen. Dat zal echter het verschil tussen NS en Mozilla niet kleiner maken denk ik. De MTU kun je veranderen in je registry of via allerlei programmatjes (zoeken met google).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...