Ga naar inhoud

automatisch verbreken?


Aanbevolen berichten

Ik heb ooit eens een groot bestand gedownload (17mb) via mijn 56k-lijn. Omdat het redelijk lang duurde, vroeg de computer elke tien minuten om de verbingding te verbreken. Ik heb dan het vakje "Automatisch verbreken niet gebruiken" aangevinkt en hij vroeg het niet meer. Maar wanneer ik nu mijn verbinding wil verbreken, moet ik op de twee computertjes in de systray klikken (ik krijg het venstern niet terug). Wat moet ik doen?
Link naar reactie
Voor het downloaden van zulke grote bestanden raad ik een downloadmanager aan. Daarmee gaat het vaak wat vlotter, en hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen als het misgaat (verbinding wordt verbroken, pc hangt ofzo). Zulke programma's kunnen ook de verbinding verbreken als ze klaar zijn. Over die instelling in je browser: ik neem aan dat je IE gebruikt. Wil je de verbinding verbreken als je de browser afsluit, of als er xx minuten geen gebruik van de verbinding wordt gemaakt? Beide kun je (zo uit m'n hoofd) instellen via Extra, Internet Opties, tabblad Verbindingen en dan bij de eigenschappen van de betreffende verbinding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...