Ga naar inhoud

MxStream modem (Ethernet) en ethernetkaart


Aanbevolen berichten

Ethernetkaart: Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC. OS: Win98 SE (Packard Bell) Ik heb alles volgens de handleiding ingestled (TCP/ IP, IP, e.d.). Pingen naar "10.0.0.150" lukt wel . Pingen naar "127.0.0.1" geen probleem. Pingen naar "10.0.0.138" Time OUT --->betekent dat ie de connectie tussen netwerkkaart en modem niet kan vinden. Hierdoor krijg ik het welkomstscherm van Mxstream niet (IE->10.0.0138)?....Waar kan het aan liggen?. Heb de netwerkkaart handmatig op half-duplex (10) gezet. Mijn netwerkkaart heeft twee LED'jes achter. De bovenstenste brandt (LINK/ACT), maar de onderste (FULL) brandt niet . Klopt dit?
Link naar reactie
Probeer een andere netwerkkaart. , ik neem aan dat je firewall's etc allemall heb uitgezet. Dit probleem had ik laatst ook, toen ik ADSL op een andere pc wou opzetten, alleen wist ik dat die kaart bij het overbouwen misschien beschadigd was. Alles in windows zag er goed uit. gebruik ook de drivers die zijn meegeleverd op de diskette Lampjes : een van ze moet sowieso aanstaan. en de andere gaat flikkeren als er data overheen gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...