Ga naar inhoud

Verdwijnende Computertjes?


Aanbevolen berichten

toch verbonden?!:oops: ik ben via ISDN verbonden met internet en betaal dus voor de tikken. Door de twee met elkaar verbonden computers naast de klok weet ik dat de meter loopt. Er gaat weleens wat mis bij het surfen en soms verdwijnen die computertjes die me vertellen dat er betaalt wordt. Heb je je internet avonturen beeindigd vliegt de poen nog steeds je zak uit! Om zeker te weten of ik ofline ben start ik explorer weer op en krijg ik dan het scherm met het verzoek om mijn wachtwoord, dan is het in orde, maar soms start de verbinding zonder naar mijn wachtwoord te vragen op. Afsluiten van de inbelverbinding lukt me dan alleen door de computer af te sluiten. VREEMD HE.
Link naar reactie
Heb hetzelfde probleem. Elke keer nadat ik een foutmelding heb gehad, verdwijnen die computertjes. Maar je hoeft om de verbinding te verbreken niet helemaal je pc opnieuw op te starten. Er is een snellere manier: Ga naar "Deze Computer" en dan naar "Externe Toegang". Daar zie je het icoon staan van je verbinding. Als je daarop rechtsklikt en dan een snelkoppeling maakt en die onderaan je Bureaublad op de Startbalk plaatst, hoef je in het vervolg alleen daarop te klikken en kun je de verbinding verbreken. Als je vervolgens verbinding maakt, krijg je de computertjes weer in beeld. OK, het probleem is er niet mee verholpen...... Doei van Boei
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...