Ga naar inhoud

Webmail ophalen met outlook expres???


Aanbevolen berichten

Mijn provider (12move) heeft plotseling besloten om te stoppen met het doorgeven van email wanneer er niet direct wordt ingebeld op hun eigen server. Hierdoor kan ik eigenlijk deze account niet meer gebruiken want ik heb een ADSL verbinding en bel dus nooit meer in. Ik zal langzaamaan overschakelen op een ander email adres maar wil voorlopig mijn 12move mail nog wel ophalen. Vraag: Kan ik outlook expres zo instellen dat ik net als bij hotmail mijn email via webmail ophaal (dat werkt nl nog wel). Vraag 2: Hoe doe ik dat? :roll:
Link naar reactie
Je hebt het antwoord eigenlijk al gegeven. Het kan dus niet, omdat je niet bij hun inbelt. Dat email-account is waarschijnlijk te benaderen dmv webmail en pop3. Webmail is via een website, pop3 is een protocol dat het mogelijk maakt om dmv een programma als outlook email op te halen. Bij een aantal bedrijven is dat alleen mogelijk als je bij hun inbelt (vanwege klantenbinding en/of veiligheid). Hotmail biedt alleen een email-account en geen inbelverbinding dus daar heb je dat probleem niet. Snappie?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...