Ga naar inhoud

Is er een sneltoets voor de adresbalk in IE en NS?


Aanbevolen berichten

In IE drukte ik meestal op Ctrl+O, en dan typte ik gewoon een adres in. In Netscape 7 kan dat niet meer, dan moet je op Ctrl+Shift+L drukken. Daarom probeer ik mezelf nu weer aan te leren om gewoon een adres in de adresbalk bovenaan te typen. Is er misschien voor IE6 en/of Netscape 7 een sneltoets om in een keer in die balk te kunnen typen? Btw, zijn Mozilla en Netscape goeie alternatieven voor IE? Ik werk sinds een paar dagen met NS, en het bevalt me heel aardig.
Link naar reactie
[quote:085c3d139e="2morrow"]Btw, zijn Mozilla en Netscape goeie alternatieven voor IE? Ik werk sinds een paar dagen met NS, en het bevalt me heel aardig.[/quote:085c3d139e] Ken de sneltoetsen uit Mozilla en IE niet uit m'n hoofd , maar nu je toch vraagt om goede alternatieven: gebruik Opera. Dat is a) in mijn ogen het beste alternatief voor IE en b) is dit de browser die werkelijk helemaal van a tot z met sneltoetsen te bedienen is. ALLE functies! (Adresbalk: F2) Opera: http://www.computertotaal.nl/downloads/prog.cfm?id=106
Link naar reactie
Dank je wel voor het advies, ik zal Opera misschien ook eens proberen. Ik heb net Mozilla 1.0 gedownload, en het lijkt precies op Netscape 7. Ja, ikm weet dat het op hetzelfde begaseerd is, maar zijn mozilla en netscpae verschillend genoeg dat ik netscape moet houden, of kan ik het wegdoen omdat mozilla precies hetzelfde is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...