Ga naar inhoud

Site niet gevonden door zoekmachines


Aanbevolen berichten

De onderstaande tekst staat in de HTML code van een door mij ontworpen site. Ondanks aanmelden bij diverse zoekmachines wordt deze na ca. 4 maanden nog steeds niet gevonden. Ik vermoed dat ik wat fout heb gedaan. Vraag 1: Mogen aanhalingstekens worden opgenomen in content? Hierdoor ontstaan dubbele aanhalingstekens. ik kan me voorstellen dat dit problemen oplevert. Vraag 2: Zitten er mogelijk nog andere fouten in, waardoor de zoekmachines de site niet vinden? Vraag 3: Hoe kan ik verhinderen dat de site gevonden wordt op 1 woord, terwijl alleen op een combinatie van woorden de site gevonden moet worden? [code:1:87ab4054ea]<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML> <HEAD> <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-1"> <META NAME="Author" CONTENT="recreatieoord "in den boomgaard""> <META NAME="Generator" CONTENT="Recreatieoord "In den Boomgaard""> <META NAME="Keywords" CONTENT="camping, recreatieoord, "in den boomgaard", duiken, vissen, zwemmen, stacaravan, huurcaravan, staanplaats, dagrecreatie, duikschool, vakantie, kamperen"> <META NAME="recreatieoord "In den Boomgaard"" CONTENT="Recreatieoord "In den Boomgaard""> <TITLE>Recreatieoord "In den Boomgaard"</TITLE> <META name="keywords" Content="camping, in den boomgaard, recreatieoord, duiken, zwemmen, kamperen, stacaravan, vakantie, vissen, huurcaravan, staanplaats, kabalt"> <FRAMESET ROWS="143,*"> <FRAME NAME="header" SRC="./header_index.html" SCROLLING=NO MARGINWIDTH="0" MARGINHEIGHT="0" BORDER=5 NORESIZE> <FRAMESET COLS="144,*"> <FRAME NAME="left" SRC="./left_index.html" SCROLLING=AUTO MARGINWIDTH="0" MARGINHEIGHT="0" BORDER=5 NORESIZE> <FRAME NAME="body" SRC="./body_index.html" SCROLLING=AUTO MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0> </FRAMESET> </FRAMESET> </HEAD> </HTML>[/code:1:87ab4054ea]
Link naar reactie
Ik weet niet precies hoe die searchengines werken maar ik kan mij voorstellen dat ze hiervan in de stress raken <META NAME="Author" CONTENT="recreatieoord "in den boomgaard""> De computer zou dan alleen "recreatieoord" zien en niet de rest. Beter lijk mij: <META NAME="Author" CONTENT="recreatieoord in den boomgaard"> Trouwens: <META NAME="recreatieoord "In den Boomgaard"" CONTENT="Recreatieoord "In den Boomgaard""> ?? Heb jij een nieuw soort Meta name ontdekt/bedacht :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...