Ga naar inhoud

doorlinken naar beveiligde pagina niet mogelijk


Aanbevolen berichten

Na installatie van Zonealarmpro kan ik op een bepaalde website niet meer doorlinken naar pagina die beveiligd is met wachtwoord. Als ik wachtwoord invoer verschijnt een blanco (wit) veld. Ik heb alles al geprobeerd; ZoneAlarm op de laagste beveiliging, ZoneAlarm geheel uit, beveiliging IE6.0 op laagste stand, Capslock is ook uitgeschakeld. Voorheen was het geen enkel probleem.Wie weet raad? Bedankt voor het meedenken! Teejoo
Link naar reactie
Wat me ook opvalt is dat als ik in de blanco pagina (dus na invoeren wachtwoord) ben en ik rechts klik op eigenschappen, zie ik dat het een html document en een zogenaamde doorverbinder is...dus naar mijn mening ben ik wel op de pagina maar zie ik niks....verder reageert er niets... Teejoo
Link naar reactie
Mijn vermoeden zegt:: Stel je zoneaALarm goed af... zoek naar :: Out of Box experiënce...hiermme krijg je via je ww toegang tot die site... Er is hier vast wel iemand die site weet met de beschrijving van zonealarm ((of gooi zonealarm hier ff door de zoekmachine->altijd raak)) Martijn :P
Link naar reactie
Ik heb nu gezien dat deze regel wordt toegevoegd in broncode van het html document... Alleen hoe krijg ik het weg? <!-- BEGIN Popup Blocker --> > <script language='javascript'> > NS_ActualOpen=window.open; > function NS_NullWindow(){this.window;} > function NS_NewOpen(url,nam,atr){return(new NS_NullWindow());} > window.open=NS_NewOpen; > </script> > <!-- END Popup Blocker --> > <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> en de volgende regel wordt gedelete.. :<body onLoad = "goForit()
Link naar reactie
Ik ben eruit ! Zone Alarm Pro 3.0 is de boosdoener, tenminste als je bij installeren de popupblokker op medium of hoger zet. In gebruikersgroep gevonden dat dit met name bij versie 3.0 en IE 6.0 voorkomt. Ik heb ZApro weer opnieuw geinstalleerd en toen de beveiliging maar wat lager ingesteld en probleem opgelost! Bedankt voor jullie medenken! Teejoo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...