Ga naar inhoud

hotmail password


Aanbevolen berichten

[quote:1dc3bf2cf0="Mista Outlaw"]huh msn explorer? halen we nu niet dingen door elkaar? en trouwens ik heb Windows XP die vraagt op het begin ook of hij alle msn passwords moet onthouden, die van MSN onthoudt hij ook en die password is het zelfde als je hotmail password dus...[/quote:1dc3bf2cf0] Ja, maar die functie (van XP), onthoud voor elke naam een ander passwoord (als je voor elke andere naam ook een andere pass hebt uiteraard), MAAR als je ergens op nee hebt gedrukt, bij deze gebruikersnaam, dan kan je dit nie meer terug draaien. Als dit wél kan ben ik er graag bij uiteraard! En zou logisch zijn als die gegevens worden opgeslagen ergens in Docments and settings\name\... Succes Martijn.
Link naar reactie
Keb al iets gevonden. als je gewoon naar www.hotmail.com gaat (dus niet via msn klikken want dan krijg je "voer password opnieuw in") dan kun je daar kiezen voor 3 opties: - Openbare/gemeenschappelijke computer (betere beveiliging) - Houd me hier en bij alle andere .NET Passport-sites aangemeld totdat ik me afmeld - geen van beide Dus heb ik nu voor optie 2 gekozen, hopen dat ie het blijft doen. Maar zitten daar geen nadelen aan of zo, steeds aangemeld zijn?
Link naar reactie
[quote:da6a391940="Mista Outlaw"]ik heb op het ogenblik alleen maar mezelf als user. ik zie nix bij mijn documenten, maar windows onthoudt passwords toch door cookies of zo? Misschien dat het daaraan ligt?[/quote:da6a391940] Dat bedoel ik nie...je kan bij C!T een account Mista Outlaw hebben, bij Tweakers bv Sinterklaas, elke naam heeft dan apparte pass, per naam kun je 1 keer op nee drukken als win aanbied de pass tye onthouden, om die aanbieden dan nooit meer te krijgen...en nee niet via cookies volgens mij...want die wis ik altijd..... GR.Martijn :wink:
Link naar reactie
[quote:cb8e67fc6a="Mista Outlaw"]ik snap wat je bedoeld ik heb meerdere password's en gebruikersnamen en ik heb ook meer dan 2 accounts met mistaoutlaw en met verschillende passwords dus dan zou het misschien daaraan kunnen liggen. Maja wat kan ik daar tegen doen? :([/quote:cb8e67fc6a] En ook dat bedoelde ik niet.. :lol:
Link naar reactie
Wat ik wél bedoel, is dat je per naam altijd een popup krijgt, of je de pass wil laten onthouden, maar, -->zodra je 1 keer op "nee" drukt...is die functie voor die naam warrbij je nee hebt gedrukt weg. Snap? Dus per naam elke keer de kans tot je nee drukt, dans t over. En zou nie weten waar windows dit opslaat...idd superhandig om te weten als je een pass nie meer weet en je kan ffe die naam deleten tussen de windowsbestanden waardoor je weer opnieuw die popup zou krijgen... Maargoed uiteindelijk weten we het allemaal...het leven is geen krentenbol! Je hebt er geen bal an, maar [b:55b1deaa2b]DIT[/b:55b1deaa2b] is wat ik bedoelde. ok? GR.Martijn :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...