Ga naar inhoud

Rare geluiden bij downloaden mp3 bestand


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een raar probleem. Bij het downloaden op sommige ftp-servers hoor ik in de gedownloade mp3-bestanden een soort hip geluid. Je hoort dan om de minuut of zo een raar geluid. Download je die file weer opnieuw dan hoor je het op een andere plaats. Dus het ligt echt aan het downloaden. Ik zit op de kabel bij Essent at home. Heb al vanalles geprobeerd (en wordt er gek van). Andere pc, andere ftp-client, andere besturingssysteem enz. geprobeerd, maar het probleem blijft. Ik werk met een draytek vigor 2200 e router. Ook daar heb ik al alle firmware versies geprobeerd. Mijn broer heeft dezelfde situatie en zit ook op at home en heeft ook zo'n router. Ook hij heeft het probleem. Andere gebruikers van die ftp-servers hebben hier geen last van. Je zou bijna zeggen dat het aan de kabel ligt. Maar ik heb al veel software gedownload en daar nog nooit last mee gehad. Nogmaals op veel ftp-servers heb ik weer geen last. Kent iemand dit probleem?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...