Ga naar inhoud

geen internet na vergroten c schijf


Aanbevolen berichten

ik heb mijn c schijf groter gemaakt, via partition magic, nu kan ik (via de kabelfoon) nog wel een verbinding maken met het internet maar geen pagina's opvragen, ook outlook start wel op met een verbinding alleen mail binnenhalen blijft steken, ik zie via DU meter dat bij het inloggen wel upload en dowbload snelheid is, maar na enkele seconden blijft het op 0 steken, wie weet wat er aan de hand is?
Link naar reactie
dns instellingen heb ik nog niet nagekeken, is dat wel nodig bij kabelfoon? ik werk met XP, als ik outlook opstart zie ik wel degelijk via DU meter een bepaalde snelheid, maar na enkele seconden wordt het 0 en gebeurt er niets meer, dit geldt ook voor explorer, het vreemde is dat MSN wel gewoon werkt, ik heb windows opnieuw geinstalleerd (zonder te formatteren) maar de situatie blijft hetzelfde.
Link naar reactie
DNS nagekeken daar staat een nr., tja dacht ik toen en nu, ongeduldig toch even uotlook opgestart en tot mijn verbazing kwam er een hele reeks mail binnen!!!! ook kan ik weer internet op, probleem dus opgelost en ik hoop ook voor de komende tijd, geen idee wat er nu gebeurt is! jij wel Sjoerd? in ieder geval bedankt als dat echt de oplossing was, meld dit a.u.b. even
Link naar reactie
zie onderstaande bericht van kabelfoon, zou ik nu korting krijgen???? Door een storing in de centrale verbinding naar Gouda is er sinds zaterdag 25-05 sprake van verminderde performance. Deze verminderde performance uit zich in het tijdelijk geen verbinding kunnen maken en/of tragere verbindingen. Helaas is deze situatie niet op erg korte termijn te verbeteren. Kabelfoon werkt er hard aan zo spoedig mogelijk de storing te verhelpen, hetzij door de huidige verbinding te verbeteren, hetzij door een alternatieve verbinding aan te leggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...