Ga naar inhoud

IE 6.0 mist 'aanmelden als' optie bij ftp-site


Aanbevolen berichten

De titel zegt het al: als ik bij een ftp site wil inloggen als gebruiker, moet ik wél de mogelijkheid hebben om onder mijn naam en wachtwoord in te loggen....Onder bestand staat echter geen mogelijkheid Aanmelden als... Copmuter draait onder W2000, we gebruiken een proxy server en firewall. Ik kan overigens wel de site benaderen, en krijg dan (ongeacht de instelling in de opties géén 'mappen overzicht', maar daar val ik niet over... T.
Link naar reactie
[quote:375bee3f79="thor2002"]De titel zegt het al: als ik bij een ftp site wil inloggen als gebruiker, moet ik wél de mogelijkheid hebben om onder mijn naam en wachtwoord in te loggen....Onder bestand staat echter geen mogelijkheid Aanmelden als... Copmuter draait onder W2000, we gebruiken een proxy server en firewall. Ik kan overigens wel de site benaderen, en krijg dan (ongeacht de instelling in de opties géén 'mappen overzicht', maar daar val ik niet over... T.[/quote:375bee3f79] typ het dan zo in de adres balk: ftp://[login]:[password]@[ip nummer] werkt ook goed! 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...