Ga naar inhoud

HELP ME AUB (VRAAG OVER REAL MEDIA)


Aanbevolen berichten

HOI. IK HEB OOIT (VOLGENS MIJ IN DE SPITS OP DE MULTIMEDIA-PAGINA) GELEZEN HOE JE RAM-BESTANDEN KAN DOWNLOADEN, DIE JE EIGENLIJK ALLEEN KAN BEKIJKEN VIA INTERNET. KBEN DAT ARTIKEL KWIJTGERAAKT EN IK WIL GRAAG WETEN HOE IK DAT DUS MOET DOEN. HELP ME AUB. IK ZOU HET HEEL FIJN VINDEN. ALVAST BEDANKT BAS VELDKAMP
Link naar reactie
dank u bussiechris! Ennuh...... JP-Sjonnie, kzal het niet meer doen, maar ik zag zoveel vragen staan op het forum (alleen al van deze dag), dat ik wat extra aandacht wel handig vond om mensen mijn vraag als eerst te beantwoorden. :lol: Maar in ieder geval beide bedankt voor het advies. Houdoe he Bas
Link naar reactie
Hartstikke bedankt. Ik heb hem. Voor alle toekomstige andere mensen die het ook zoeken: http://www.afterdawn.com/articles/archive/streambox_vcr_guide.cfm succes!!! ps.. heb ik nog 1 vraagje: Ik kan downloaden (nogmaals mijn dank), maar is het ook mogelijk om het te stoppen om een andere keer weer verder te gaan??? Net als bij KaZaA??? Laatste vraag was dat. Daarna zal ik jullie niet meer lastig vallen :wink:
Link naar reactie
[quote:e67dc84ca3="superlip"] ps.. heb ik nog 1 vraagje: Ik kan downloaden (nogmaals mijn dank), maar is het ook mogelijk om het te stoppen om een andere keer weer verder te gaan??? Net als bij KaZaA??? [/quote:e67dc84ca3] Ja dat kan, Streambox VCR heeft een resume-functie. Nog een tip: vul bij als je iets download bij het connection-tabblad in dat je een T1 lan verbinding hebt. Soms staan er namelijks rm-files met verschillende bitrates op een server, dit om ook mensen met een trage verbinding te kunnen voorzien. Door voor "T1 lan" te kiezen zul je het rm-bestand met de hoogste bitrate (en dus beste kwaliteit) downloaden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...