Ga naar inhoud

[XP-NL-Pro] Problemen met internet sparen van de Postbank


Aanbevolen berichten

Ik maak al enige tijd gebruik van internetsparen via de Postbank. Sinds kort heb ik een vaag probleem. Het inloggen gaat goed, maar als ik mijn rekening nummer heb gekozen dan verschijnt er steeds het volgende window: Beveiligingsinformatie: Deze pagina bevinden zich zowel beveiligde als onbeveiligde items. Wilt u de onbeveiligde informatie weergeven ja/nee. Als ik daar nee op geef zegt hij navigation canceled. Als ik voor ja kies krijg ik: de pagina kan niet worden weergegeven (geen rekening informatie) Na een paar keer lukt het soms om mijn saldoinformatie op te vragen. Als ik dan probeer een bedrag in te leggen, krijg ik dezelfde beveiligings waarschuwing. Ik gebruik Windows XP (NL) met Internet explorer 6.0 De door Microsoft aanbevolen beveiligings updates heb ik reeds geinstalleerd. Op dit moment lukt het me helemaal niet meer om iets in te leggen. De helpdesk van de postbank kwam met de volgende oplossing: _________ Het spijt ons dat u problemen ondervindt met Internet Bankieren. Wanneer u Postbank.nl ( <http://www.postbank.nl>) heeft opgenomen in uw favorieten, adviseren wij u deze eerst te verwijderen. Als u later ingelogd bent, kunt u de pagina opnieuw toevoegen. Mocht u de inlogcodes nog in uw bezit hebben dan raden wij u aan de cookies te verwijderen. Vervolgens adviseren wij u de volgende handelingen te verrichten: - Ga naar het Configuratiescherm van Windows - Ga naar Internet opties - Klik op 'Geschiedenis wissen' en dan op 'Tijdelijke internet bestanden verwijderen' - Ga naar tabblad 'Beveiliging' - In het tabblad 'Beveiliging' dient de beveiliging op 'Normaal' te staan - Klik op het icoon 'Vertrouwde websites' en selecteer de button 'Websites'. Vervolgens voegt u de volgende regel toe: https://*.postbank.nl - Ga naar tabblad 'Geavanceerd' - In het tabblad 'Geavanceerd' klikt u op de knop 'Standaard instellingen' U sluit uw browser af en logt opnieuw aan op Internet Bankieren en verwijdert eventueel het vinkje bij 'Gebruikersnaam bewaren'. Bij de browser Netscape kunt u de bovenstaande instellingen niet gebruiken. U kiest vanuit Netscape voor de menukeuze 'Bewerken' en vervolgens voor 'Voorkeuren'. Hier kunt u bij de keuze 'Geavanceerd' de benodigde aanpassingen doorvoeren. Kunt u vervolgens nog niet inloggen, neem dan contact op met onze medewerkers van de Helpdesk Internet Bankieren. Zij zijn graag bereid uw problemen op te lossen. De Helpdesk Internet Bankieren is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer (058) 295 80 08. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Postbank N.V. --------------------- Dit heb ik allemaal opgevolgd, maar het heeft niet geholpen. :( Weet iemand wat er aan de hand kan zijn ???
Link naar reactie
Klopt, er is een hoop gesodemieter met Girotel en XP BTW, onderwerp is ondertussen zo vaak behandeld op dit forum, dat het bijna een eigen plaats verdient :-? Probeer eens Microsoft Virual Machine (VM) te downloaden van hier: http://www.microsoft.com/java/ Heeft bij mij geholpen. Doe anders even een zoekopdracht op dit forum met als trefwoord "GIROTEL" Cheers, P de BB
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...