Ga naar inhoud

Foto op dit forum


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Misschien een stomme vraag. Maar hoe plaats ik een foto op dit forum, zodat jullie kunnen zien, wie er gereageerd heeft. Dit was voorheen niet mogelijk, maar ik vind dit een leuk idee. Niet dat je er iets speciaals mee kunt, maar wel leuk om te zien, wie er reageerd. Ik heb nog wel een recente pasfoto, maar moet ik die nog bewerken? Graag een antwoord, dit lijkt me echt leuk. Een snap mag ook, ik heb een cam en de software ervoor. Dank.
Link naar reactie
[i:94cf47641e]Laat een kleine afbeelding onder je naam zien in ieder bericht. Je kan maar één afbeelding tegelijkertijd gebruiken, de breedte mag niet meer dan 80 pixels zijn, de hoogte moet onder de 80 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 6KB[/i:94cf47641e] Sla hem eens op in .jpg-formaat. Openen in Paint en dan opslaan als.
Link naar reactie
[quote:090ef9c812="Sjoerd Boerhout"]Zullen we wedstrijdje doen wie de mooiste maakt? :wink: Win jij toch als ik zo de verhalen over je lees in Grafisch. [/quote:090ef9c812] Na 1,5 jaar eindelijk een reputatie! :D thanx :oops: Nou, je mailt maar hoor Rick, naar ctforum@stylite.nl of sjoerdboerhout@hotmail.com :) We'll see! :)
Link naar reactie
[quote:b31e16ea93="Toeter84"][quote:b31e16ea93="Sjoerd Boerhout"]Zullen we wedstrijdje doen wie de mooiste maakt? :wink: Win jij toch als ik zo de verhalen over je lees in Grafisch. [/quote:b31e16ea93] Na 1,5 jaar eindelijk een reputatie! :D thanx :oops: Nou, je mailt maar hoor Rick, naar ctforum@stylite.nl of sjoerdboerhout@hotmail.com :) We'll see! :)[/quote:b31e16ea93] Volgens mij heb jij gewonnen.... :D Als ik de post hierboven zo lees.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...