Ga naar inhoud

Goeie tips site promoten


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb mijn site bij diverse dingen en site's aangemeld, alleen ik zie niet echt veel bezoekers komen. gemiddeld 15 per dag ofzo Heeft iemand een goede tip. dat je zegt van, nou als je je daar aanmeld dan sta je overal bij in alle zoekmachines enz. misschien zou iemand mijn mata-tags willen checken (www.zkkf.nl) Ik hoor het wel, MvG Mike Zwetsloot
Link naar reactie
<META NAME="description" CONTENT=" Wij fabriceren onze kozijnen in eigen fabriek te hazerswoude (ZH) Wij leveren ook direct aan particulieren. Op deze site foto's van renovatie's en info over ramen, deuren, kleuren, houtnerven enz."> <META NAME="keywords" CONTENT=" Zwetsloot, Kunststof, Kozijnen, Fabriek, eigen fabriek, productie, eigen productie, Kunststof kozijnen, kunstof kozijnen, Kunststof kozijnen fabricage, Kunststof kozijnen fabriek, zkkf, Hazerswoude, Fabricage, leiden, Nieuwbouw, renovatie, bedrijfspanden, montage, levering, prijzen Oudewetse kozijnen, nostalgische uitstraling, nostalgie, kozijnen vervangen, kunstof kozijn, blokprofiel Ramen, deuren, voordeuren, achterdeuren, panelen, sierbeslag, kozijnen, openslaande deuren, openslaande ramen, stolp ramen, stolp deuren, naar binnen draaiend, naar buiten draaiend, type rotterdams schuifraam, type rotterdams verhuisraam, verhuisraam, schuiframen, schuipui, schuifpuien, schuifkieppui, schui kiep pui, draai kiep raam, draai kiep deur, balkon deur, dk, dk raam, serre, serre's, glas, isolatieglas, thermopheen, hr++, hr++ glas, hr+, hr+ glas, hr, hr glas, hoog rendement, hoog rendements glas, veka, veka profielen, veka dealer, veka dealers, verdiept kozijn, verdiepte kozijnen, verdiept kozijnprofiel, verdiept profielen, kleuren, alle kleuren, renolit, renolit folie, houtnerffolie, houtnerf motief, isolatie, isolerende kozijnen, isolerende profielen, blokprifiel, dakkapellen, dakkapel kozijnen, Kunststof scheidingswanden, aubi, aubi beslag, fuhr, fuhr deurbeslag, meerpuntsluiting, rolnokken, paddestoelnokken, rubber afdichtingen, contramal verbindingen, zwaar deurprofiel, zuid holland, omgeving leiden, omgeving den haag, recycled, folders, showroom, rolluiken, horren, inzethorren, rolgordijnen op kozijn, screens, oud en nieuw situaties, foto's kozijnen, foto's kunststof kozijnen, plaatjes, plaatjes kunststof kozijnen, kunststof kozijnen startpagina, rijndijk, rijndijk 316, machines, lasmachine, sleuvenfrees, zaagmachine, zv12, soenen, mike, theo,"> <MEAT NAME="author" CONTENT="Mike Zwetsloot - mzwetsloot@yahoo.com"> <MEAT NAME="publisher" CONTENT="Mike Zwetsloot - mzwetsloot@yahoo.com"> <MEAT NAME="Copyright" CONTENT=" (c) 2000-2002 Zwetsloot Kunststof Kozijnen Fabriek"> <MEAT NAME="Language" CONTENT="NL"> <MEAT NAME="Robots" CONTENT="ALL"> <META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX, FOLLOW"> <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="No-cache"> ------------ Ik denk dat je de volgende kunt weglaten: <MEAT NAME="author" CONTENT="Mike Zwetsloot - mzwetsloot@yahoo.com"> <MEAT NAME="publisher" CONTENT="Mike Zwetsloot - mzwetsloot@yahoo.com"> <MEAT NAME="Copyright" CONTENT=" (c) 2000-2002 Zwetsloot Kunststof Kozijnen Fabriek"> <MEAT NAME="Language" CONTENT="NL"> En veel minder keywords !!! Je moet overigens bij de subpagina's ook metatags gebruiken. Ik zag die bij bijvoorbeeld "ramen/kozijnen" niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...