Ga naar inhoud

Outlook Expr. 5.5, afbeelding invoegen


Aanbevolen berichten

Wie helpt mij? Voor de 1e keer (heb er nog nooit gebruik van gemaakt) probeerde ik een afbeelding (een jpg'tje) te plakken in een HTML berichtvenster van Outlook Expr., echter de functie plakken is niet beschikbaar. Ook met een gif'je geen resultaat. Doorsturen (Fw) van berichten met grafische afbeeldingen (in het berichtvenster) gaat perfect. Waar is de oorzaak te zoeken?? Groet, Ton
Link naar reactie
Extra info: Om onberijpelijke redenen lukt 't mij wel om vanaf een wegpagina een jpg'tje of een gif'je te kopieeren en hierna in een HTML berichtvenster te plakken. Waarom de functie "plakken" dan niet beschikbaar is met vanaf m'n eigen schijf gekopieerde afbeeldingen is me een raadsel! Wie lost 't op?? N.b.: wat (uiteraard?) wel lukt, is het plaatsen van een afbeelding middels "Invoegen, Figuur, Bron van Figuur, etc."), maar of de geadresseerde 'm dan ook te zien krijgt weet ik eigenlijk niet...... Groet, Ton
Link naar reactie
Hoi Martijn, 't Gaat me niet om een methode te vinden, ik vind 't alleen vreemd dat ik een (van eigen schijf) gekopieerde image niet in een HTML berichtvenster kan plakken, omdat de functie niet beschikbaar is. Nog vreemder is dat deze functie wel beschikbaar is als ik b.v. een afbeelding van een webpagina kopieer. Dan is de "plakfunctie" ineens wel beschikbaar, terwijl het eveneens om een .gif of .jpg file gaat....! Groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...