Ga naar inhoud

Internet kostenbeheersing


Aanbevolen berichten

Die '13 posts geldentopic' ging over een programmatje om het downloadverbruik bij te houden. [i:e708292a28]"sinds kort heb ik internet via de kabelfoon, is er een gratis eenvoudig programma om mijn download verbruik per maand te meten, zodat ik niet al te snel over de 1 GB heen ga?"[/i:e708292a28] KPN Kostenbeheersing is voor de telefoonkosten. Ik kreeg gisteren een brief van KPN over de onlinetelefoonrekening. Onderaan stond dat er een nieuwe versie van het programma uit komt. Misschien een idee?
Link naar reactie
idd....* :oops: schaam :oops: * Sorry dvdlaan, men excuses.....(voortaan beter proberen te lezen...) Maar om dan toch maar te antwoorden op je vraag: Er zijn tegenwoordig veel providers waar je kunt internetten voor een vast bedrag per maand, als de grens dan is berijkt, wordt je er vanaf gegooid....(hccnet ook geloof ik) GR.MV :wink:
Link naar reactie
Het zoeken voor een dergelijke prg is meer voor mijn kinderen. Voordeel van het prg van de KPN is dat deze de verbinding verbreekt als het limiet is bereikt. Ik meerdere andere prg geprobeerd, maar nog geen gevonden die dit ik doet. Bij KPN gevraagd of er binnenkort een nieuwere versie uitkomt maar zoals verwacht : Niets van bekend. Dus: Als iemand een dergelijk prg weet laat het me ook weten
Link naar reactie
[quote:56941f9149="dvdlaan"]Bij KPN gevraagd of er binnenkort een nieuwere versie uitkomt maar zoals verwacht : Niets van bekend. [/quote:56941f9149] Haha, het stond toch echt onderaan die brief. Het probleem met die programma's is meestal dat ze zo makkelijk te omzeilen zijn. Wij hadden eerst ook KPN kostenbeheersing, maar dan gewoon om de kosten bij te houden en we werkten niet met limieten. Ik heb voor de lol eens geprobeerd wat er mee te doen viel. Volgens mij kan zelfs de grootste sukkel (niet beledigend bedoelt) het in 10 min uitschakelen. De naam van de installatiedirectory wijzigen is tenslotte iets wat je vrij snel doet en het programma sluit dan meteen af. Een andere oplossing kan zijn om gewoon de kosten van het internettelefoonnummer apart op de telefoonrekening te laten vermelden. Mij is verteld dat dit kan en bij KPN heb je ook al de onlinetelefoonrekening. Tele2 doet dit ook. Zo weet je voor hoeveel geld er geinternet is. Daar kun je dan weer afspraken over maken met je kinderen.
Link naar reactie
FF Google draaien met "telefoon internet kosten" http://www.winsoft98.com/tc2000/index.html voor TelCost 2000. Ze vragen er F 60,- voor. Beetje oud die site :D. Ik kon zo snel nergens vinden onder welke windoosje het draait. http://www.timeupsoft.com/Dutch/timeup/ Gratis en draait onder 2000. Waarschijnlijk ook wel onder XP dan. http://www.internetknowhow.nl/downloads.htm Aantal handige internetprogramma's en IKB. Draait dus idd alleen onder 95/98
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...