Ga naar inhoud

Videocamera en Netmeeting


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn digitale videocamera gebruiken als webcam en via Netmeeting met anderen "chatten". Jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Maar netmeeting herkent mijn videocamera niet. Iedereen vertelt mij dat het moet kunnen, maar automatisch wordt er niets gedetecteerd. Bij Eigenschappen van videoamera (Extra - Opties - Video) valt ook niets te selecteren. Ik heb gezien dat anderen deze vraag ook al eens gesteld hebben, maar voor zover ik het begrijp schijnt hun probleem ook niet opgelost te zijn. Ik zie tenminste niet dat de gouden tip ontvangen is. Wie helpt mij, want het lijkt ons leuk om via Netmeeting met familie op de Antillen contact te hebben en elkaar te kunnen zien. Ik werk overigens onder Windows ME.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Anneke, Dank je voor je antwoord. Ik heb gedaan wat je hebt gezegd, maar kan inderdaad geen camera vinden. Dus dacht ik: alsnog installeren! Maar hoe? De camera staat niet in de lijst (volgens mij zijn dat alleen fotocamera's)en ik heb ook geen software bij de camera gekregen. Kun je me verder helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...