Ga naar inhoud

Kabel-Internet Info Gevraagd.?


Aanbevolen berichten

Hallo, Binnenkort krijgen wij hier op Het Eiland Internet via de Kabel (Chello) Graag zou ik om wat Info willen vragen, 1. Hoeveel Pc's kan ik op de Kabel-Internet aansluiten.? 2. Zo Ja Hoe Doe Ik Dat.?? 3. Kan ik ook via Kabel-Internet met de Telefoon Bellen.? 4. 45 Euro is dat duur.? 5. Wat is de gemiddelde snelheid.? 6. Kan ik mijn bestaande E-Mail Adressen houden ( Wish & Hetnet ) 7. Hoe is Jullie ervaring.? Prijs / Kwaltiet.? Meer vragen heb ik voorlopig even niet,? maar als Jullie nog aanvullende INFO hebben, Graag. Alvast Bedankt, mvg JC
Link naar reactie
[quote:1139cd196e]1. Hoeveel Pc's kan ik op de Kabel-Internet aansluiten.?[/quote:1139cd196e] In principe kan je meerdere PC's aan je kabelaansluiting hangen. Dit is echter niet altijd toegestaan. (zie voorwaarden v.d. provider) [quote:1139cd196e]4. 45 Euro is dat duur.?[/quote:1139cd196e] Casema bij ons vraagt geloof ik 30 euro, maar dan is de snelheid waardeloos. Mocht ADSL in jouw buurt mogelijk zijn, dan lijkt me dat een betere optie voor iets meer geld. [quote:1139cd196e]5. Wat is de gemiddelde snelheid.?[/quote:1139cd196e] Bij Kabel is dit mede afhankelijk van overige gebruikers in de buurt. Bij de ene kan het dus best snel gaan, terwijl iemand een paar straten verderop een veel tragere verbinding heeft. Een site als speedtest.nl houdt snelheidsmetingen van diverse providers bij.
Link naar reactie
1. Hoeveel Pc's kan ik op de Kabel-Internet aansluiten.? = officieel mag je van chello maar 1 PC aansluiten. Meerdere PC's is mogelijk, hoe meer PC's erop (en tegelijk internetten) hoe langzamer de verbindingen zullen worden. Zelf als netwerken "getest" met 3 extra PC's, gaat ok. 2. Zo Ja Hoe Doe Ik Dat.?? nou dat gaan we hier niet meer uitleggen, kijk maar eens bij oude topics, die uitleg is al vaak genoeg langs gekomen. Maar goed kijk BV hier maar effe : http://home.planet.nl/~rozen220/ 3. Kan ik ook via Kabel-Internet met de Telefoon Bellen.? snap deze vraag niet helemaal. Internettelefonie ? is in UPC Rdam gebied nog niet mogelijk. SMSjes versturen via IVK (internet via kabel) kan wel. Je oude telefoonmodem/inbelverbinding blijven gebruiken naast chello kan ook. Maar waarom eigenlijk ? 4. 45 Euro is dat duur.? Hoe moet ik dat bepalen, kan niet op je bankrekeing kijken :lol: :lol: Moet je zelf maar even uitrekenen, hoeveel je nu met telefoontikken kwijt bent. 5. Wat is de gemiddelde snelheid.? Is oa afhankelijk aantal aansluitingen, zoals hieboven al gemeld. Momenteel zie ik regelmatig 120-170kB/s als gemiddelde snelheid. Natuurlijk afhankelijk waar je wat gaat downloaden. 6. Kan ik mijn bestaande E-Mail Adressen houden ( Wish & Hetnet ) ja 7. Hoe is Jullie ervaring.? Prijs / Kwaliteit? gn mening, hoor verschillende verhalen, ene vind t prima ander werkt t slecht. zo hoop dat je nu voldoende weet mzl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...