Ga naar inhoud

gn internet meer ??


Aanbevolen berichten

Hoi mensen, Heb via wilders.org de test gedaan: email security test. Heb deze halverwege moeten afbreken. En nu...kom internet niet meer op.. Heb nadien nog gescand met NAV en the cleaner Het volgende gebeurt nu bij opstart.. -NAV geeft aan dat hij tijdens het opstarten de virusdefinitie files niet kan bereiken.. -daarna..scherm met de opmerkingen: NAV kan Emailbeveiliging niet starten. Controleer of TCP/IP is geinstalleerd en of poort 110 beschikbaar is. - tevens een melding via Sygate personal firewall( normale beveiliging, poorten niet afzonderlijk gedefinieerd): Win32 kernel components has been blocked. -kan autoprotect van NAV ook niet starten. Heb NAV verwijderd en daarna weer geinstalleerd. Nu is de resterende tijd om up te daten verlopen!!!! Heeft niets geholpen Heb Trojan Hunter nog even gedraaid maar deze kon ook niets vinden. Bijzonder is wel dat de Quard niet kan opstarten. Hoe kan ik een en ander toch weer aan het draaien krijgen? Helpt het als ik win98se eroverheen gooi ( verlies ik dan geen gegevens?) Heb deze nog op mijn D schijf staan. Heb IE reparatietool gedraaid: gaf aan dat SCRRUN.DLL ontbrak. Heb dit erop gezet. Heeft verder niets geholpen. Feit is wel dat de virusscanners slecht werken, email niet beveiligd is en ik internet niet op kan... Heb gn opstart schijven maar kan win98se wel opstarten waarbij soms de melding komt van: beschermingsfout van windows..zonder verdere vermelding. Is hier sprake van een virus of trojan?? of iets anders... het is allemaal weer heel vervelend.. Bedankt..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...