Ga naar inhoud

geen internet verbinding


Aanbevolen berichten

Ik heb een externe verbinding gemaakt op een W98 werkstation, alles ingesteld. Contact maken, gaat ook goed (rechtstreeks met ISDN). Maar met de ie5 browser is er, via deze standaard verbinding, geen contact met de buitenwereld. Hij laadt geen enkele pagina. (Alle ie-instellingen zijn standaard instellingen.) Hoe kan dat nou??
Link naar reactie
Goed, nu het volledige probleem: Het betreft een W2000 sbs netwerk met 15 pc's 10 nieuwe W2000 pc's: internet toegang via router geen probleem 5 (bestaande) W98 pc's: komen internet niet op (vroeger wel op het NT netwerk) Als test heb ik in 1 van deze pc's 'n isdn modem gezet om rechtstreeks 'n externe verbinding te maken. De verbinding lukt. Maar nog steeds zijn geen internetpagina's op te vragen. Gek toch. Hoewel ik me ook kan voorstellen dat een optie aan of uit vinken al genoeg kan zijn. Maar ja, welke?? Alvast bedankt, Henny
Link naar reactie
Kijk eens bij de instellingen van de Win 2000 machines (IP adressering etc)of deze overeenkomt met de 98 machines (niet dezelfde natuurlijk :smile: ) Kijk ook of er een proxyserver is ingesteld. (menu extra in de IE dan verbindingen dan LAN instellingen) _________________ wie weet dat ik weet wat hij weet weet dat ik weet dat hij niets weet................................? [ Dit bericht is bewerkt door: MajinBuu op 2002-05-13 20:20 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...