Ga naar inhoud

Internet blijft na verloop van tijd "hangen"


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem. Als ik een tijdje ingelogd ben op Internet en wat aan het downloaden ben via eDonkey/Audiogalaxy/Kazaa, blijft na verloop van tijd (niet echt een vaste periode, meestal 15min tot 45min) mijn internet "hangen". Hier bedoel ik mee dat ik geen data meer binnenkrijg (in Kazaa en eDonkey zie je dan alle downloadsnelheden aflopen tot ze op 0 zijn). De internet connectie blijft wel gewoon bestaan (hij zegt niet "verbinding verbroken" en ook de twee computertjes rechtsonderin de taakbalk staan er nog gewoon). Dit is heel vervelend, want zelfs als ik de verbinding verbreek en daarna weer maak, kan ik nog steeds niet doorgaan met downloaden of zelfs webpages opvragen. Dus om weer toegang te krijgen tot internet moet ik steeds de computer opnieuw opstarten, om vervolgens weer opnieuw in te loggen op internet enzo. Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen? Ik word er zo langzamerhand echt gek van. Ik ben blij dat de connectie niet al bleef hangen tijdens het typen van dit bericht! :smile: Mijn configuratie: PIII 450mhz 64mb ram Win98 2e editie ADSL Basic via Ethernet modem Alvast heel hartelijk bedankt voor de hulp!
Link naar reactie
Volgens mij heeft het iets te maken met het aantal beschikbare bronnen (resources) dat Windows heeft. Als ik namelijk al die programma's aan heb staan waar ik het vorige keer over had, dan geeft ie nog maar 56% van de bronnen beschikbaar! (In het Configuratiescherm->Systeem->laatste tabblad) Is dat niet een beetje erg weinig? Ook als ik dan nog eens GetRight iets wil laten downloaden naast al die andere programma's, dan geeft 'ie de mededeling "GetRight or Windows has run out of resources. Close applications and try again". Zou dat het wellicht kunnen zijn: Niet genoeg bronnen beschikbaar waardoor Windows na verloop van tijd de internet-connectie laat 'hangen'?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...