Ga naar inhoud

Browser selectief in ophalen webpagina's


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Weet iemand raad met het volgende probleem? Ruwweg de helft van de webpagina's die ik probeer op te halen met mijn browser, kunnen niet gedownload/geopend worden door mijn browser. Ik heb van alles geprobeerd: de privacy-instellingen gewijzigd, verschillende browsers geprobeerd (IE 5.5, IE 6.0 en Netscape 4.x), Windows ME opnieuw geinstalleerd... E-mail is geen probleem, dat haalt-ie allemaal op. Maar sommige pagina's, steeds dezelfde overigens, opent-ie gewoon niet. Zelfs de voortgangsindicator doet niks. Mijn kabelinternetprovider, UPC, was dit keer erg behulpzaam maar zegt dat bij hen alles in orde is: het modem functioneert en de instellingen zijn goed. Hij kan ook pingen en ziet mijn pc vanaf hun helpdesk. De problemen begonnen eigenlijk nadat ik een nieuwe netwerkkaart had gekocht en UPC daar een nieuw IP-adres aan had laten toewijzen. Weet iemand raad? Groet, Earv
Link naar reactie
Heb je die andere netwerkkaart + IPinstellingen nog? Bouw de boel voor de lol eens terug en kijk of het dan wel werkt. Heb je zo'n modem dat naar het MACadres van de nic kijkt om te controleren of het wel de goeie is? Zo ja, reset de modem dan eens. Ik heb tot vorige week gedacht dat de COM21-modems ook de nic controleerden, maar in een computerwinkel werd me verzekerd dat dit niet zo is. Alleen de nieuwere (terradinges..?) doen dat. Dus dat resetten helpt misschien weinig (lees niks).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...