Ga naar inhoud

Plaatjes posten


Aanbevolen berichten

Mooi! Eerst moet je een plaatje dat je wilt posten uploaden naar een webserver. Dat kan je eigen webruimte zijn, dat speelt geen rol. Dan zet je het adres van het plaatje zo neer: [ img]adres van het plaatje[/img]. In mijn voorbeeld is dat dus: [ img]http://users.skynet.be/bk329292/technigas.jpg[/img]
Link naar reactie
10 mb is standaard zo'n beetje en das ruim voldoende voor een heleboel plaatjes :grin: Het is trouwens aan te raden de ruimte van je inetprovider te gebruiken. Ik probeerde laatst ook een plaatje in een post te zetten, maar die kreeg niemand te zien, omdat Brinkster het niet goed vind om alleen een plaatje te laden. Dat plaatje mag alleen in een pagina staan die ook op hun webruimte staat.. Das het nadeel van gratis providers :sad:
Link naar reactie
Ben er al achter hoe ik'm moet aanvragen, ben nu mee bezig.... Maar hoe werkt het dan met de plaatjes?? Gewoon uploaden, en dan staan ze op die site?? En hoe zelf naar die page te uploaden... of verschilt dit per provider? Alvast ffe bedanken vind iki op z'n plaats, dus BEDANKT!!!!! GR.MV :grin:
Link naar reactie
[quote:398e0f48fd] Op 11-05-2002 22:21 schreef blackboarder: Je upload een plaatje dmv http://www.endoria.net/upload/ (gratis en zelf geen hosting ruimte nodig) en dan doe je om de url die jij krijgt [img ][ /img] zonder de spatie. [/quote:398e0f48fd] Hoi Blackboarder, Heb deze site al bezocht, maar de plaatjes die ik wil uploaden zijn niet goed, ik krijg dan een wat vaag gelul over een script dat niet gebruikt mag worden :???: Dit: Doorlinken vanaf andere scripts wordt niet op prijs gesteld. U dient admin@endoria.net te mailen over deze kwestie. De uploadsite is te bereiken via deze link Dus vandaar een eigen site, moest er trouwens ook eens van komen. Dank.MV :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Martijn Verstappen op 2002-05-11 22:29 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...