Ga naar inhoud

VMO site knalt omhoog qua bezoek


Aanbevolen berichten

Zeg Wiep, kleine vergissing van jouw.Dit is niet de persoonlijke site van die persoon.De organisatie waar hij toevallig lid van is,nou en.De partij had er al een handje van om alles over 1 kam tescheren ,jij ook al. Dit hoort hier trouwens niet.Sluiten die hap [quote:e5faab8f6d] Op 08-05-2002 2:03 schreef Wiep Corbier: De site van de moordenaar van Pim knalt omhoog qua bezoekjes. Van gemm 1 bezoekje per dag - waarschijnlijk een medewerker- naar 12871 bezoekjes op 7 mei jl. http://www.vmow.demon.nl/content/home.html [/quote:e5faab8f6d]
Link naar reactie
Zeg Wiep, kleine vergissing van jouw.Dit is niet de persoonlijke site van die persoon.De organisatie waar hij toevallig lid van is,nou en.De partij had er al een handje van om alles over 1 kam tescheren ,jij ook al. Dit hoort hier trouwens niet.Sluiten die hap [quote:52fb1eb50c] Op 08-05-2002 2:03 schreef Wiep Corbier: De site van de moordenaar van Pim knalt omhoog qua bezoekjes. Van gemm 1 bezoekje per dag - waarschijnlijk een medewerker- naar 12871 bezoekjes op 7 mei jl. http://www.vmow.demon.nl/content/home.html [/quote:52fb1eb50c]
Link naar reactie
Ah, dat wist ik niet.Maar ik vind het leuk dat je hier de mensen nog aantreft waarmee je vaak in discussie trad (oFf-topic).Vooral de botte manier van reageren door Wiep,dat doet je weer terug verlangen naar die goede oude tijd. [quote:4bc0bc9472] Op 09-05-2002 23:06 schreef FlvanSon: [quote:4bc0bc9472] Op 08-05-2002 18:43 schreef stelf01: toevallig lid van is [/quote:4bc0bc9472] Van der G. richtte in 1992 in Wageningen met Sjoerd van de Wouw (32) de Vereniging Milieu-Offensief (VMO) op. [/quote:4bc0bc9472]
Link naar reactie
[quote:a37e0cf53c] Ah, dat wist ik niet.Maar ik vind het leuk dat je hier de mensen nog aantreft waarmee je vaak in discussie trad[/quote:a37e0cf53c] Lees mijn korte, botte doch doeltreffende antwoord: ik ben niet uit op een discussie. Waarover wil je eigenlijk discuseren? Of het aantal wel klopt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...