Ga naar inhoud

Xp-He updaten kan niet volgens NAV2002...


Aanbevolen berichten

Wanneer ik op de update-site kom en op de gevraagde ja druk, krijg ik gelijk een bericht van NAV: Norton Antivirus Document c:Documents and SettingsMartijLocal SettingsTemporary Internet FilesContent.IE5KLQ3CT67iuct[1].CAB is nog steeds (((LEES: nog steeds???))) geinfecteerd. Wilt u het bestand verwijderen? Na hier vrolijk op "ja" te drukken krijg ik een dom scherm waarin me duidlijk wordt gemaakt dat de update niet voltooid kon worden. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Ik zou graag willen weten of er nog meer NAV2002 gebruikers zijn met ditzelfde lot. [ Dit bericht is bewerkt door: Martijn Verstappen op 2002-05-06 04:22 ]
Link naar reactie
Het schijnt dat de laatste programma update van Norton Antivirus 2002 een fout bevat. Advies volgens een andere post hier op het board.Norton verwijderen,overnieuw instaleren en bij de Live-update voorlopig alleen de virus-defenities downloaden. Probleem schijnt het meest voor te komen onder Windows XP. (tja,what ealse is new) :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...