Ga naar inhoud

laptop via de kabel?


Aanbevolen berichten

Hoihoi, Ik heb een laptop(win98se) en een normale computer(XPpro) Op de normale computer heb ik chello kabel internet op m'n laptop zit ook een modem en pciam?kaart Nu wil ik chello soms ff afkoppelen en op m'n laptop laten werken Nu is mijn vraag kan ik gewoon dat progje overzetten(dat heet 3com ofzo) en dan gewoon de kabel in m'n laptop pluggen of is er meer voor nodig? Wie kan mij helpen? Met vr. gr. , Patrick
Link naar reactie
Ik heb ook Chello en een normale desktop en laptop. Het enige wat je moet doen is de pcmia installeren en vervolgens de chello cd er doorheen draaien (niks geen proggies van 3com) die e instellingen goed zet en IE update. Daarna ethernat kabel erin en internetten maar :grin: Werkt Perfect! BTW even een andere tip met chello, ik had eerst veel problemen met het openen van sites (gewoon op mijn desktop) en dan helpt het op bij IE de LAN instellingen de proxyserver te verwijderen en zonder proxy te gaan surfen. Dat werkt supergoed, makkelijk en snel. Greetz marcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...